گوشی Mi 8 شیائومی به اسکنر سه بعدی نوری تجهیز می شود؛ برای اولین بار در میان گوشی های اندرویدی!

رسانه کلیک - پوسترهای جدید رویداد بعدی شرکت شیائومی به تازگی منتشر شد که در آن، نشانه هایی مبنی بر وجود قابلیت تشخیص چهره در گوشی Mi 8 به چشم می خورد.

گوشی Mi 8 شیائومی به اسکنر سه بعدی نوری تجهیز می شود؛ برای اولین بار در میان گوشی های اندرویدی!

از آن جا که به تاریخ رویداد بعدی کمپانی شیائومی نزدیک می شویم، طبیعی است که اخبار جدید در مورد محصولات آینده این شرکت در رسانه ها مطرح شود. امروز در اخبار، به مطلبی در مورد عرضه می بند 3 پرداختیم ( می بند 3 شیائومی دهم خرداد معرفی می شود )، اما اکثر طرفداران این برند چینی در انتظار خبرهایی در مورد پرچمدار بعدی، یعنی گوشی Mi 8 هستند.

پوسترهای جدید به منظور روزشماری تا رویداد آینده شیائومی مدتی است که منتشر شده اند. چندی پیش در برخی از تصاویر شاهد آن بودیم که به پردازنده این دستگاه، یعنی اسنپدراگون 845 و قابلیت های جذاب دوربین آن اشاره شده بود. حالا در پوستر جدید منتشر شده، شاهد نشانه هایی مبنی بر وجود اسکنر سه بعدی نوری در گوشی می 8 شیائومی هستیم.

گوشی Mi 8

علاوه بر این پوستر، شاهد ارائه یک ویدئوی تبلیغاتی هستیم که در آن، رینگتون های قدیمی و نوستالژیک رابط کاربری کلاسیک MIUI توسط چهار شخصیت انیموجی خوانده می شود. همانطور که می بینید، حالت صورت و چشمان شخصیت ها در این ویدئو تغییر پیدا می کند؛ لذا تمام شواهد به این موضوع اشاره دارد که گوشی Mi 8 شیائومی به اسکنر سه بعدی نوری (مانند آیفون X) مجهز است.

گوشی Mi 8

اگر چنین اتفاقی روی دهد، می توان آن را اولین محصول اندرویدی دانست که با این سخت افزار و تکنولوژی یاد شده عرضه می شود. تجربه استفاده از این ویژگی مسلما بهتر از اسکنر دو بعدی تشخیص چهره که روی بیشتر گوشی های اندرویدی به چشم می خورد، خواهد بود؛ چرا که نه تنها امنیت آن بالاتر می رود، بلکه استفاده از آن نیز راحت تر می شود.

گوشی Mi 8

هنوز هیچ گونه خبری در مورد حذف شدن سنسور اثر انگشت از پشت بدنه گوشی Mi 8 و تعبیه شدن آن درون نمایشگر توسط مدیران شیائومی عنوان نشده، اما مطمئنا به زودی به جواب این سوال می رسیم. چرا که تنها سه روز به رونمایی از آن باقی مانده است.

ارسال نظر