تماشا کنید: عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر

رسانه کلیک - به تازگی ویدیویی در اینترنت منتشر شده است که منبع آن ادعا می کند عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 را در زیر نمایشگر به نمایش می گذارد.

تماشا کنید: عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر

بر اساس گزارش های تایید نشده، شیائومی در ماه جاری میلادی از پرچمدار آینده خود رونمایی می کند. به نظر می رسد این شرکت چینی علاوه بر معرفی می 7 از گوشی Mi 8 به عنوان محصول ویژه هشتمین سالگرد تاسیس خود نیز رونمایی کند ( شیائومی Mi 8 از سیستم شناسایی چهره مشابه آیفون X بهره می برد ).

چند روز پیش تصاویر مربوط به جعبه شیائومی می 8 به همراه تصاویری از پنل جلویی آن در فضای مجازی منتشر شده بود. امروز شاهد انتشار ویدیویی از این گوشی هوشمند هستیم. در این ویدیو عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر آن به نمایش گذاشته شده است.

این ویدیو تنها عملکرد سنسور اثر انگشت را نشان می دهد و طراحی شیائومی می 8 قابل مشاهده نیست. در این ویدیو تنها بخش میانی نمایشگر شیائومی Mi 8 حضور دارد. این احتمال وجود دارد که بخش بالایی و پایینی ویدیو بریده شده باشد.

به نظر می رسد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 درون یک سوم پایینی نمایشگر آن تعبیه شده و برای کار کردن نیاز به فشار انگشت داشته باشد. عملکرد این فناوری در مقایسه با سنسورهای اثر انگشت عادی که هم اکنون در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، کندتر است.

در رابطه با منبع منتشر کننده این ویدیو، اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ به همین دلیل امکان تقلبی بودن آن وجود دارد.

انتظار می رود شیائومی Mi 8 به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز شود که در این صورت شاهد اولین محصول اندرویدی با چنین ویژگی خواهیم بود. این محصول از برش نمایشگر بهره می برد که میزبان ماژول 3D تشخیص چهره و دیگر سنسورها است.

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده است، شیائومی 8 Mi به نمایشگر OLED و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. ویدیو زیر مربوط به عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر آن است:

ارسال نظر