شیائومی Mi 8 SE احتمالا 10 خرداد رونمایی شود

رسانه کلیک - شیائومی در تاریخ 10 خرداد مراسمی را برگزار خواهد کرد. بر اساس گزارشی جدید در این مراسم با گوشی شیائومی Mi 8 SE ملاقات خواهیم کرد.

شیائومی Mi 8 SE احتمالا 10 خرداد رونمایی شود

گزارش جدیدی در رابطه با محصولات شیائومی منتشر شده است. گفته می شود این برند چینی در مراسم خود از 3 گوشی هوشمند جدید رونمایی می کند ( گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ). بنابر اعلام یک افشاگر معروف در این مراسم از شیائومی Mi 8 و شیائومی Mi 8 SE رونمایی خواهد شد.

این منبع علاوه بر اعلام نام این اسمارت فون ها برخی از مشخصات آن ها را نیز مشخص کرده است. نام این دو گوشی هوشمند در کدهای داخلی وب‌سایت شیائومی حضور دارد. انتظار می رود گوشی شیائومی می 8 در دو نسخه مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم معرفی شود.

هر دو نسخه شیائومی Mi 8 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و در رنگ های خاکستری، آبی، طلایی و قرمز در دسترس خریداران قرار می گیرد.

[lightgallery images="170198,170199,170200"]

به نظر می رسد شیائومی Mi 8 SE نسخه قدرتمندتر پرچمدار شیائومی باشد. این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه رم است و در نسخه های مجهز به 64، 128 و 256 گیگابایت رم به فروش می رسد.

علاوه بر این دو گوشی هوشمند، کمپانی شیائومی از دسبتد هوشمند Mi Band 3 نیز در مراسم خود رونمایی می کند. شیائومی در گذشته اعلام کرده بود که رابط کاربری MIUI 10 را در مراسم خود معرفی خواهد کرد ( رابط کاربری MIUI 10 هفته آینده به همراه گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی می شود ).

برخی گزارش های اخیر به این موضوع اشاره کرده اند که نسل دوم پردازنده های شیائومی در مراسم 10 خرداد این کمپانی چینی معرفی خواهد شد. پردازنده Surge S2 نسبت به نسل گذشته خود قدرت بیشتری دارد ( پردازنده Surge S2 شیائومی وارد رقابت با چیپست های بالارده می شود ).

ارسال نظر