تیزر جدید شیائومی Mi 8 احتمال استفاده از سیستم تشخیص چهره را افزایش می دهد

رسانه کلیک - شیائومی در پایان ماه جاری میلادی مراسمی را برای معرفی پرچمدار آینده خود برگزار می کند. تیزر جدید شیائومی Mi 8 احتمال استفاده از قابلیت فیس آنلاک را افزایش می دهد.

تیزر جدید شیائومی Mi 8 احتمال استفاده از سیستم تشخیص چهره را افزایش می دهد

امروز شیائومی تیزر جدید شیائومی Mi 8 را منتشر کرد. در این تیزر به تاریخ معرفی این دستگاه اشاره شده است. شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی مراسمی را در شهر شنژن برگزار خواهد کرد ( گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ).

بر اساس تیزر جدید شیائومی Mi 8 این احتمال وجود دارد که این دستگاه به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز شود. شایعات در گذشته به استفاده از سیستم شناسایی چهره سه بعدی شیائومی می 8 و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این دستگاه اشاره کرده بودند.

در گذشته تصاویری از پنل جلویی این دستگاه منتشر شده بود که برش نمایشگر بزرگتر آن در مقایسه با دیگر محصولات اندرویدی را نشان می داد. با توجه به این تصاویر و همچنین گزارش های متعدد این امکان وجود دارد که از سیستم شناسایی مشابه آیفون X در پرچمدار آینده شیائومی استفاده شود.

شایعات قطعات مورد استفاده در سیستم شناسایی چهره شیائومی می 8 را مشخص کرده اند. این سیستم به قطعاتی مانند دوربین سلفی، سنسور مجاورت، لنز مادون قرمز و پروژکتور نقطه ای مجهز شده است. انتظار می رود شیائومی Mi 8 اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی چهره سه بعدی باشد.

با توجه به تیزر جدید شیائومی Mi 8 امکان تعبیه شدن سنسور اثر انگشت این دستگاه در زیر نمایشگر آن وجود دارد. انتظار می رود پرچمدار آینده شیائومی به نمایشگر 6.2 اینچی با فناوری OLED و بریدگی صفحه نمایش مجهز شود. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 19:9 بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

قدرت این محصول را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این پردازنده را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد. انتظار می رود به صورت پیش فرض این دستگاه به رابط کاربری MIUI 10 مجهز شود ( رابط کاربری MIUI 10 هفته آینده به همراه گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی می شود ).

از دیگر مشخصات می 8 می توان به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه 16 و 20 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می رود این دستگاه با قیمت 469 دلار به فروش برسد.

ارسال نظر