تصاویر نسخه جوانان شیائومی Mi 8 در اینترنت منتشر شد

رسانه کلیک - شیائومی در آینده از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند. به تازگی تصاویر نسخه جوانان شیائومی Mi 8 به اینترنت راه پیدا کرده است.

تصاویر نسخه جوانان شیائومی Mi 8 در اینترنت منتشر شد

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از آیفون های 2018 رونمایی کرد. این کمپانی در مراسم خود گوشی های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را در معرض دید عموم قرار داد. پس از اتمام این مراسم شرکت شیائومی تصویری از مقایسه یکی از نسخه های آیفون 2018 با نسخه جوانان شیائومی می 8 منتشر کرد.

این شرکت چینی تصاویر نسخه جوانان شیائومی Mi 8 را در رنگ های مختلف در اختیار رسانه ها قرار داده است. در گذشته اعلام شده بود این دستگاه در رنگ های آبی فانتزی و طلایی گرگ و میشی (Twilight Gold) به فروش می رسد.

امروز شرکت شیائومی اعلام کرد این دستگاه در رنگ خاکستری پر رنگ نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد. در همین راستا این گوشی هوشمند حداقل در 4 رنگ به بازار عرضه می شود.

این دستگاه دارای دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی است. نسخه جوانان گوشی شیائومی می 8 دارای پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی خود است.

بر اساس گزارش ها و شایعات، این اسمارت فون شرکت شیائومی به نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن 1080 × 2280 پیکسل مجهز می شود. صفحه نمایش نسخه جوانان شیائومی Mi 8 از نسبت تصویر 19:9 بهره می برد. این دستگاه با قیمت 293 دلار به فروش می رسد.

با توجه به محدوده قیمتی انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 باشد. گزارش های گذشته به استفاده از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه اشاره کرده بودند.

نسخه جوانان شیائومی Mi 8 به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز می شود. این دستگاه از باتری 3250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

ارسال نظر