مشخصات نسخه جوانان شیائومی Mi 8 لو رفت!

رسانه کلیک - مشخصات نسخه جوانان شیائومی Mi 8 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.26 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود.

مشخصات نسخه جوانان شیائومی Mi 8 لو رفت!

در تاریخ 31 مه سال جاری میلادی شرکت شیائومی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. علاوه بر پرچمداران جدید، این شرکت گوشی شیائومی Mi 8 SE مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 را نیز در معرض دید عموم قرار داد. بسیاری به این موضوع اشاره کرده بودند که این دستگاه نسخه لایت پرچمدار شیائومی محسوب می شود. با این حال شایعات به معرفی یک گوشی هوشمند جدید اشاره می کنند.

به تازگی مشخصات نسخه جوانان شیائومی Mi 8 در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته است. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند شیائومی Mi 8X باشد. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 710 و نمایشگر 6.26 اینچی مجهز می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی هوشمند برابر با 1080 × 2280 پیکسل است. نمایشگر این دستگاه دارای برش نمایشگر بوده و نسبت تصویر آن برابر با 19:9 است.

شیائومی برای این اسمارت فون خود 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. مشخصات نسخه جوانان شیائومی Mi 8 به استفاده از دوربین اصلی دوگانه در این گوشی هوشمند اشاره می کند. این دوربین دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی است.

در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی قرار می گیرد. انرژی این گوشی شیائومی را یک باتری 3350 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. با توجه به حضور پردازنده اسنپدراگون 710 در این دستگاه، احتمال پشتیبانی آن از شارژ سریع Quick Charge 3.0 وجود دارد.

اطلاعات منتشر شده به سیستم عامل پیش فرض و رابط کاربری آن اشاره نکرده است. با این حال انتظار می رود این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو و رابط کاربری MIUI 9.6 باشد.

این گوشی هوشمند در TENAA حضور پیدا کرده است. این دستگاه دارای شماره مدل M1808D2TE بوده و مشخصات یکسانی با اطلاعات منتشر شده از نسخه جوانان شیائومی Mi 8 دارد.

ارسال نظر