مشخصات شیائومی Mi A2 به همراه رندرهای این گوشی فاش شد

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات شیائومی Mi A2 در فضای مجازی منتشر شده است. علاوه بر مشخصات، شاهد انتشار رندرهای این تلفن هوشمند نیز هستیم.

مشخصات شیائومی Mi A2 به همراه رندرهای این گوشی فاش شد

یکی از فروشگاه های اینترنتی در کشور لهستان مشخصات شیائومی Mi A2 را به همراه رندرهای آن منتشر کرده است. از این گوشی هوشمند به صورت رسمی در تاریخ 24 جولای رونمایی می شود. رندرهای جدید این دستگاه را در تمامی زوایا به نمایش می گذارد. بر اساس این تصاویر شیائومی Mi A2 طراحی مشابه با Mi 6X دارد.

شیائومی Mi A2 نسخه جهانی شیائومی می 6 ایکس محسوب می شود با این تفاوت که به جای رابط کاربری MIUI به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده است. این رندرها خبر از بدنه فلزی این گوشی هوشمند می دهند. در این تصاویر می توان به حضور سیستم عامل اندروید خام در شیائومی Mi A2 پی برد.

نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد و فاقد بریدگی است. بر روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

بر اساس مشخصات شیائومی Mi A2 این دستگاه از صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی است.

قدرت محصول جدید شیائومی را پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 660 تامین می کند. این گوشی هوشمند دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. شرکت شیائومی گوشی می 6 ایکس را با قیمت 253 دلار در کشور چین عرضه کرده است ( شیائومی می 6X به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 660 ).

انتظار می رود شیائومی علاوه بر Mi A2 از نسخه لایت آن نیز رونمایی کند. نمونه لایت این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 625 مجهز می شود.

ارسال نظر