قاب شیائومی می مکس 3 در اینترنت خبرساز شد؛ دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی

رسانه کلیک - به نظر می رسد تا زمان معرفی فبلت آینده شیائومی اطلاعات زیادی از آن در اینترنت منتشر شود. به تازگی شاهد انتشار تصاویری از قاب شیائومی می مکس 3 هستیم.

قاب شیائومی می مکس 3 در اینترنت خبرساز شد؛ دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی

در ماه جاری میلادی از گوشی شیائومی می مکس 3 به صورت رسمی رونمایی می شود. تا به امروز تصاویر و رندرهای زیادی از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی تصاویری از قاب شیائومی می مکس 3 منتشر شده که خبر از تغییری کوچک در نحوه طراحی پنل پشتی این اسمارت فون می دهد. بر اساس این تصاویر فبلت آینده شیائومی به دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی مجهز می شود. این دستگاه مانند نسل کنونی خود دارای سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی است.

در بالای این اسمارت فون جک 3.5 میلی متری صدا قرار می گیرد. در بخش بالایی قاب شیائومی می مکس 3 محلی برای سنسور اینفرارد این گوشی هوشمند قرار دارد. این گوشی هوشمند در لبه پایینی خود به پورت UBS Type-C و اسپیکر مجهز می شود.

[lightgallery images="176942,176943,176944"]

بر اساس TENAA این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.99 اینچی بدون بریدگی مجهز می شود. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه فول اچ دی پلاس بوده و نسبت تصویر آن برابر با 18:9 است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 636 و یا اسنپدراگون 632 تامین می کند.

انتظار می رود این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار بگیرد. انتظار می رود دوربین اصلی دوگانه شیائومی Mi MAX 3 دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی باشد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده داشته باشد.

از دیگر مشخصات این محصول شرکت شیائومی می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گفته می شود شیائومی از نسخه پرو این گوشی هوشمند نیز رونمایی می کند. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود و این چیپست را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند ( شیائومی می مکس 3 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود ).

ارسال نظر