شیائومی Mi Max 3 تیر ماه به صورت رسمی معرفی می شود

رسانه کلیک - در حالی که انتظار می رود در آینده نزدیک از پرچمدار آینده شیائومی رونمایی شود، این شرکت از معرفی شیائومی Mi Max 3 در ماه جولای خبر داده است.

شیائومی Mi Max 3 تیر ماه به صورت رسمی معرفی می شود

شیائومی در گذشته اعلام کرده بود که در اواخر ماه جاری میلادی مراسمی را برگزار خواهد کرد. انتظار می رود در این مراسم از چندین محصول رونمایی شود. در حال حاضر شیائومی به محصولاتی که در این مراسم معرفی می شوند اشاره ای نکرده است.

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده اند شیائومی در این مراسم خود از می 7 به همراه Mi 8 رونمایی خواهد کرد ( تماشا کنید: عملکرد سنسور اثر انگشت شیائومی Mi 8 در زیر نمایشگر ). علاوه بر این دو گوشی هوشمند انتظار می رود در این مراسم با دستبند هوشمند Mi Band 3 نیز ملاقات کنیم.

با توجه به این موضوع که از گوشی شیائومی Mi Max 2 در ماه مه سال گذشته رونمایی شد انتظار می رفت که از نسخه جایگزین آن در ماه جاری میلادی رونمایی شود. با این حال مدیر عامل این شرکت زمان معرفی شیائومی Mi Max 3 را ماه جولای (تیر ماه) اعلام کرده است.

بنابر گزارش های گذشته این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز خواهد شد و برای تامین انرژی آن از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود. این دستگاه از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند.

شایعات به استفاده از دوربین دوگانه و عدم حضور جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی هوشمند اشاره می کنند. در گذشته نه چندان دور تصاویری از قاب TPU این دستگاه منتشر شده بود که حضور دوربین اصلی دوگانه را تایید می کرد.

گوشی شیائومی Mi Max 3 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. یکی از این نمونه ها به پردازنده اسنپدراگون 636 ، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. نسخه دیگر این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 660 ، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز شود. احتمال استفاده از سنسور سونی IMX363 برای دوربین اصلی فبلت شیائومی Mi Max 3 وجود دارد.

ارسال نظر