نمایشگر شیائومی می مکس 3 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از نسل جدید فبلت سری Mi MAX رونمایی کند. به تازگی تصاویری از نمایشگر شیائومی می مکس 3 در فضای مجازی منتشر شده است.

نمایشگر شیائومی می مکس 3 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با شیائومی Mi MAX 3 در اینترنت منتشر شده است. این گوشی هوشمند تاییدیه های FCC و TENAA را دریافت کرده است که برخی از مشخصات فنی آن را مشخص می کند.

بر اساس گزارش هایی که در گذشته منتشر شده اند، شیائومی می مکس 3 در ماه جولای به صورت رسمی معرفی می شود و مانند نسل های گذشته خود از باتری با ظرفیت بالا و نمایشگر بزرگ بهره می برد.

به تازگی نمایشگر شیائومی می مکس 3 در وب‌سایت AliExpress با قیمت 65 دلار برای فروش عرضه شده است. این نمایشگر LCD ابعاد بزرگی دارد و فاقد بریدگی صفحه نمایش است. نسبت تصویر این پنل برابر با 18:9 است. بر اساس این تصاویر نمایشگر شیائومی Mi MAX 3 در مقایسه با پرچمداران کنونی به حاشیه های زیادی در اطراف خود مجهز شده است.

[lightgallery images="176914,176915"]

در گذشته TENAA برخی از مشخصات فنی این فبلت را در اختیار رسانه ها قرار داده بود. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود ( مشخصات شیائومی Mi Max 3 لو رفت؛ نمایشگر 6.9 اینچی و پردازنده 8 هسته ای ). قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 710 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می کند ( شیائومی می مکس 3 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود ).

ابن اسمارت فون در نسخه های مختلف مجهز به 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیکابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 5400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

شایعات در گذشته قیمت این محصول را 258 دلار اعلام کرده بودند. لازم به ذکر است؛ در گذشته نه چندان دور مدیر عامل شیائومی تصویری از جعبه می مکس 3 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده بود.

ارسال نظر