تاریخ معرفی می مکس 3 اعلام شد؛ ملاقات با غول شیائومی در 28 تیر ماه

رسانه کلیک - پس از گمانه زنی های فراوان شرکت شیائومی تاریخ معرفی می مکس 3 را اعلام کرد. 19 جولای (28 تیر ماه) از این دستگاه رونمایی می شود.

تاریخ معرفی می مکس 3 اعلام شد؛ ملاقات با غول شیائومی در 28 تیر ماه

امروز شرکت چینی شیائومی در حساب کاربری خود تاریخ معرفی می مکس 3 را به صورت رسمی اعلام کرد. این گوشی هوشمند در تاریخ 19 جولای در معرض دید عموم قرار می گیرد. بر اساس تصویر منتشر شده در حساب Weibo شیائومی، فبلت آینده این شرکت دارای نمایشگر بزرگی است.

در ماه گذشته این محصول در TENAA حضور پیدا کرده بود. بر اساس TENAA این گوشی هوشمند هوشمند از نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. انتظار می رود قدرت شیائومی Mi Max 3 را پردازنده اسنپدراگون 636 و یا اسنپدراگون 632 تامین کند ( مشخصات شیائومی Mi Max 3 لو رفت؛ نمایشگر 6.9 اینچی و پردازنده 8 هسته ای ).

این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف روانه بازار می شود. خریداران می توانند شیائومی می مکس 3 را با 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. اسکنر اثر انگشت این دستگاه بر روی پنل پشتی قرار دارد و شیائومی برای این محصول درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است.

می مکس 3 اولین محصول از سری Max شرکت شیائومی محسوب می شود که دارای دوربین اصلی دوگانه است. این دوربین از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی سونی بهره می برد. در جلوی شیائومی Mi Max 3 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

کاربران برای شارژ باتری 5500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. شایعات اخیر به عرضه این محصول در رنگ های مشکی و طلایی اشاره کرده اند. گفته می شود بالاترین نسخه این اسمارت فون با قیمت 253 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برخی از شایعات ادعا می کنند که شیائومی از نسخه پرو این فبلت نیز رونمایی می کند. بر اساس شایعات این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 710، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( شیائومی می مکس 3 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود ). برای ملاقات با آن ها باید تا تاریخ معرفی می مکس 3 صبر کنیم.

ارسال نظر