نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S معرفی شد؛ آغاز فروش از 3 روز دیگر

رسانه کلیک - از نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S به صورت رسمی رونمایی شد. مشخصات فنی این دستگاه تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S معرفی شد؛ آغاز فروش از 3 روز دیگر

نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S معرفی شد. این گوشی هوشمند از تاریخ 14 آگوست برای فروش در کشور چین عرضه می شود و کاربران قادر به سفارش آن خواهند بود.

در حالی که شاهد تغییراتی در ظاهر این محصول هستیم، مشخصات فنی آن با نمونه اصلی یکسان است. نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S به نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری IPS LCD مجهز شده که رزولوشن آن برابر با 1080 × 2160 پیکسل است و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را مانند نسخه اصلی آن، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. علاوه بر این پردازنده، شاهد استفاده از موتور هوش مصنوعی (AIE) در این محصول نیز هستیم.

نسخه سبز زمردی شیائومی می میکس 2S مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. گوشی می میکس 2S اولین محصول از سری می میکس محسوب می شود که دارای دوربین اصلی دوگانه است.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته است. شیائومی برای این دستگاه خود سنسورهای 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته که سنسور دوم از قابلیت تله فوتو بهره می برد. در بخش جلویی این اسمارت فون یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند به قابلیت فیس آنلاک مجهز شده است. در کنار قابلیت فیس آنلاک، در بخش پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. از راه های ارتباطی این محصول می توان به پورت USB Type-C، بلوتوث نسخه 5.0 و NFC اشاره کرد.

این دستگاه از دستیار صوتی بهره می برد و به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به رابط کاربری MIUI 10 و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 اشاره کرد.

ارسال نظر