تصویر واقعی شیائومی می میکس 2S لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر!

رسانه کلیک - شایعات حکایت از آن دارد که در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2S رونمایی می شود. همانطور که می توان از اسم این مدل حدس زد، با نسخه بهبود یافته می میکس 2 روبه‌رو هستیم.

تصویر واقعی شیائومی می میکس 2S لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر!

در کنگره جهانی موبایل که در آینده نزدیک در شهر بارسلونا برگزار می شود، شرکت سامسونگ از دو پرچمدار جدید خود با نام های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی می کند ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ).

با این حال شیائومی نیز قصد دارد از محصولات جدید خود پرده برداری کند. همانطور که می دانید گلکسی S9 اولین دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 محسوب می شود و بعد از آن می 7 با این پردازنده معرفی خواهد شد ( گوشی شیائومی Mi 7 با 8 گیگابایت رم و دوربین دوگانه معرفی می شود ).

این احتمال وجود دارد که پرچمدار شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 845 زودتر از نماینده سامسونگ برای فروش به بازار عرضه شود. در گذشته گزارشات و شایعات زیادی به معرفی گوشی شیائومی می میکس 2S اشاره کرده بودند ولی هیچ یک از آن ها تصویر واضحی را از این دستگاه در اختیار ما قرار ندادند.

شیائومی می میکس 2S

به تازگی تصویر واقعی از این دستگاه منتشر شده که اگرچه ظاهر آن را برای ما آشکار می سازد ولی تا حدودی نیز گیج کننده محسوب می شود. بر اساس این تصویر، شیائومی می میکس 2S تقریبا بدون حاشیه نمایشگر است که البته این موضوع مقداری عجیب به نظر می رسد چراکه باید محلی برای قرارگیری سنسورهای مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شود.

حاشیه بسیار کمی در بخش زیرین دستگاه به چشم می خورد که می تواند جایگاه دوربین سلفی باشد. شیائومی سعی می کند در محصولات خود از تکنولوژی های نوآورانه استفاده کند که توسط آن ها می توان سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه را در زیر نمایشگر قرار داد.

اگر تصویری که به تازگی منتشر شده صحت داشته باشد، رندر قبلی این دستگاه جعلی محسوب می شود. در این رندر شاهد قرارگیری دوربین سلفی در سمت راست بخش بالایی نمایشگر بودیم ( مشخصات و تصویر شیائومی می میکس 2 اس فاش شد ).

ارسال نظر