شیائومی Mi Mix 2S با اسنپدراگون 845 بیست و هفتم مارس رونمایی می شود

رسانه کلیک - بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای موبایل و تکنولوژی امیدوار بودند که گوشی شیائومی می میکس 2 اس در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی شود، اما پست جدید مدیرعامل این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که باید زمان دیگری منتظر رونمایی از این گوشی باشیم.

شیائومی Mi Mix 2S با اسنپدراگون 845 بیست و هفتم مارس رونمایی می شود

لی جون مدیرعامل شیائومی با انتشار تیزری که در حساب کاربری خود منتشر کرد خبر از رونمایی گوشی Mi Mix 2s در بیست و هفتم مارس یعنی 7 فروردین داد. همچنین در این ویدیو پردازنده این اسمارت‌فون اسنپدراگون 845 عنوان شده است؛ ویژگی که پیش از این در بنچمارک AnTuTu هم به آن اشاره شده بود. از دیگر مشخصات این گوشی که در بنجمارک های مختلف فاش شده می‌توان به بدنه‌ سرامیکی، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز دوگانه اشاره کرد. ضمن اینکه این گوشی در این پنجمارک توانسته بود نمرات بالایی کسب کرده و احتمالا رقیب جدی پرچم داران سامسونگ و اپل خواهد بود.

مشخصات بیشتری از گوشی شیائومی می میکس 2 اس منتشر نشده و باید یک ماه منتظر ماند و دید پرچم دار این شرکت چینی چه ویژگی‌ هایی خواهد داشت و آیا می‌تواند با شرکت های بزرگی از قبیل سامسونگ، اپل، سونی و گوگل در عرصه تولید تلفن‌های هوشمند در سال جدید میلادی رقابت کند. از این گذشته، گفته می‌شود گوشی می میکس ۲ اس اولین تلفن هوشمند در جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 845 با قدرت 2.8 گیگاهرتزی بهره می برد ( تصویر واقعی شیائومی می میکس 2S لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر ).

گوشی شیائومی می میکس 2 اس

هرچند بسیاری از کاربران مشتاق رونمایی از این گوشی هوشمند در نمایشگاه در حال برگزاری MWC 2018 بودند، اما مدیران این شرکت ترجیح دادند سر فرصت و به دور از هیاهوی کنگره موبایل امسال که میزبان معرفی گوشی های هوشمند بسیاری نیز بوده، محصول جدید خود را به معرض نمایش در آورند و آنها را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

حال باید تا هفتم فروردین ماه برای دیدن شاهکار جدید شیائومی منتظر بمانیم.

ارسال نظر