مشخصات کامل گوشی شیائومی Mi Mix 2S لو رفت!

رسانه کلیک - شرکت شیائومی تصمیم گرفت در کنگره جهانی موبایل 2018 از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نکند و معرفی آن را به تاریخ دیگری موکول کند. این موضوع باعث شد شایعات در رابطه با پرچمدار آینده این شرکت چینی افزایش یابد. به تازگی مشخصات کامل گوشی شیائومی Mi Mix 2S فاش شده است.

مشخصات کامل گوشی شیائومی Mi Mix 2S لو رفت!

شیائومی چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد که از گوشی شیائومی Mi Mix 2S در مراسمی در تاریخ 27 مارس رونمایی می کند ( شیائومی Mi Mix 2S بیست و هفتم مارس رونمایی می شود ). قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند.

از اوایل سال 2018 تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شد و اکثر مشخصات فنی این دستگاه به بیرون درز پیدا کرد. در حالی که اکثر اطلاعات این مدل توسط فایل های فریمور آن منتشر شده بود ولی امروز تصویری از صفحه مشخصات Mi Mix 2S به دست ما رسیده است.

در این تصویر مشخصات کامل این محصول به نمایش گذاشته شده است. همانطور که اعلام شده بود قدرت این محصول شیائومی را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. نمایشگر مورد استفاده در گوشی شیائومی Mi Mix 2S ابعادی برابر با 6.01 اینچ داشته و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این رزولوشن به معنای نسبت تصویر 18:9 است.

شیائومی برای این دستگاه خود 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است که البته این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه نسخه هایی با میزان رم و حافظه داخلی کمتر نیز باشیم. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشنی برابر با 16 مگاپیکسل داشته و انرژی مورد نیاز آن را یک باتری 4400 میلی آمپری تامین می کند.

در گذشته اطلاعات منتشر شده به استفاده از باتری 3400 میلی آمپری و سنسور دوربین سونی IMX363 در این دستگاه اشاره داشتند. در حقیقت می توان گفت اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده تفاوت چندانی با گذشته ندارد بنابراین احتمال می رود که مشخصات فنی اصلی تفاوتی با این اطلاعات نداشته باشد.

ارسال نظر