تصویر واقعی شیائومی می میکس 3 به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - چند روز دیگر به صورت رسمی از پرچمدار جدید شیائومی رونمایی می شود. امروز تصویر واقعی شیائومی می میکس 3 در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویر واقعی شیائومی می میکس 3 به اینترنت راه پیدا کرد

شیائومی در تاریخ 25 اکتبر به صورت رسمی از گوشی شیائومی Mi MIX 3 رونمایی می کند ( تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 به صورت رسمی اعلام شد ). این دستگاه دارای مکانیزم کشویی است که در این بخش دوربین سلفی و چندین سنسور قرار می گیرد.

امروز تصویر واقعی شیائومی می میکس 3 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده شیائومی از حاشیه های کمی اطراف نمایشگر خود بهره می برد. با توجه به عدم حضور برش نمایشگر، انتظار می رود این دستگاه دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه نزدیک به 95 درصد باشد.

این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود که سنسور اصلی آن دارای رزولوشن 24 مگاپیکسل است. بر اساس شایعات، گوشی شیائومی می میکس 3 از سیستم شناسایی چهره سه بعدی بهره می برد.

گزارش ها در گذشته برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرده بودند. این دستگاه به نمایشگر سوپر امولد ساخت شرکت سامسونگ مجهز می شود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و در زیر آن اسکنر اثر انگشت قرار می گیرد. قدرت محصول آینده شیائومی را مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار، چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند.

شیائومی در گذشته تیزری از گوشی Mi MIX 3 منتشر کرده بود که بر اساس آن، محصول آینده این برند به 10 گیگابایت رم مجهز می شود و از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند ( تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 خبر از 10 گیگابایت رم می دهد ).

انتظار می رود گوشی شیائومی می میکس 3 در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/10 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. بر اساس شایعات این گوشی هوشمند در رنگ های سبز زمردی، آبی کبود و مشکی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر