احتمال معرفی گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 در تاریخ 15 اکتبر

رسانه کلیک - گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 پرچمدار آینده شرکت شیائومی محسوب می شود. بر اساس اطلاعات جدید، احتمال معرفی این دستگاه در تاریخ 23 مهر وجود دارد.

احتمال معرفی گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 در تاریخ 15 اکتبر

در ماه جاری میلادی شرکت های زیادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کنند. در این میان، شرکت شیائومی در رابطه با پرچمدار آینده خود، گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 اطلاعاتی را منتشر می کند.

در روزهای گذشته شاهد انتشار تصویری از یک گوشی هوشمند شرکت شیائومی با طراحی کشویی و پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی 5G بودیم. بسیاری از شایعات و گزارش ها به معرفی این اسمارت فون در تاریخ 15 سپتامبر اشاره کرده بودند؛ با این حال در این تاریخ از پرچمدار جدید شرکت شیائومی رونمایی نشد.

به تازگی تصویری به اینترنت راه پیدا کرده که تاریخ معرفی گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 را مشخص می کند. بر اساس این تصویر، گوشی شیائومی Mi MIX 3 در تاریخ 15 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در حال حاضر شیائومی واکنشی در رابطه با این تاریخ از خود نشان نداده است. در تصویر دیگری که از این محصول منتشر شده، شاهد حضور آن نیز هستیم ( رندر شیائومی Mi MIX 3 از کاهش حاشیه های نمایشگر خبر می دهد ).

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از این گوشی هوشمند بودیم. این پرچمدار شرکت شیائومی مانند اکثر پرچمداران کنونی بازار به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

انتظار می رود این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به رم 8 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3850 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در صورتی که شایعات در رابطه با گوشی شیائومی Mi MIX 3 حقیقت داشته باشد، این محصول با قیمت پایه 511 دلار روانه بازار می شود ( قیمت شیائومی Mi Mix 3 فاش شد؛ شروع از 511 دلار ).

ارسال نظر