تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 به صورت رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. از این گوشی هوشمند در تاریخ 3 آبان رونمایی می شود.

تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 به صورت رسمی اعلام شد

پس از مدت ها انتظار شرکت شیائومی تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 را به صورت رسمی اعلام کرد. این دستگاه در مراسمی در شهر پکن در تاریخ 25 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. در گذشته شایعات به معرفی این اسمارت فون در تاریخ 15 اکتبر اشاره کرده بودند.

این کمپانی چینی پوستری را از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر کرده که به طراحی کشویی آن اشاره دارد. گوشی شیائومی می میکس 3 در بخش بالایی خود دارای اسلایدر است که دوربین سلفی را میزبانی می کند.

این گوشی هوشمند از طراحی جذابی بهره می برد. به علت عدم وجود دوربین سلفی در بالای نمایشگر، شیائومی موفق به حذف بریدگی صفحه نمایش شده است. در همین راستا انتظار می رود گوشی شیائومی Mi MIX 3 دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالایی باشد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. شیائومی برای تامین قدرت این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده می کند. در بخش جلویی این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری AMOLED قرار می گیرد.

به احتمال زیاد شیائومی پرچمدار آینده خود را به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می کند. انتظار می رود در بخش دوربین شاهد حضور دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی این اسمارت فون باشیم.

شیائومی در بخش کشویی این گوشی هوشمند دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را قرار می دهد. این بخش از شیائومی می میکس 3 علاوه بر دوربین سلفی، سیستم شناسایی چهره سه بعدی را نیز میزبانی می کند.

بر اساس شایعات گذشته، این دستگاه در نسخه پایه خود مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 490 دلار به فروش می رسد. نمونه دیگر این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که با قیمت 760 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر