قیمت شیائومی Mi Mix 3 فاش شد؛ شروع از 511 دلار

رسانه کلیک - در جدیدترین اطلاعات منتشر شده در رابطه با فبلت پرچمدار آینده شیائومی شاهد افشای قیمت شیائومی Mi Mix 3 در فضای مجازی هستیم.

قیمت شیائومی Mi Mix 3 فاش شد؛ شروع از 511 دلار

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با شیائومی می میکس 3 در اینترنت منتشر شده است. امروز قیمت شیائومی Mi Mix 3 لو رفته است. در تصویری که به تازگی منتشر شده قیمت نسخه های مختلف این دستگاه حضور دارد.

فبلت پرچمدار آینده شیائومی در نسخه استاندارد و نمونه ای مجهز به بدنه سرامیکی به بازار عرضه می شود. بر اساس این تصاویر نمونه استاندارد دارای «دوربین Lift» است که این موضوع می تواند به معنای استفاده از دوربین پاپ آپ در این دستگاه باشد ( تیزر شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حضور دوربین سلفی پاپ آپ ).

قیمت شیائومی Mi Mix 3

نسخه استاندارد این گوشی هوشمند در 4 نمونه روانه بازار می شود. قیمت این نسخه ها برابر است با:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی: 511 دلار
  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 556 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 602 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 647 دلار

نمونه مجهز به بدنه سرامیکی این گوشی هوشمند از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و دارای شارژ سریع 30 واتی است. در رابطه با دوربین این دستگاه عبارت «Screen Camera» به چشم می خورد. این عبارت می تواند به معنای آن باشد که دوربین سلفی شیائومی Mi Mix 3 در زیر نمایشگر قرار دارد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این تصویر جلب توجه می کند، حضور عبارت «Three Photos» است. این عبارت می تواند استفاده از دوربین اصلی سه گانه در این گوشی هوشمند را به ما گوشزد کند. در حال حاضر هواوی پی 20 پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد.

در صورتی که مشخصات فنی این دستگاه با شایعات و گزارش های منتشر شده از آن یکسان باشد، شیائومی Mi Mix 3 تبدیل به یکی از قدرتمندترین پرچمداران بازار می شود و به فروش بالایی دست پیدا می کند ( تصاویر شیائومی می میکس 3 فاش شد؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر ).

ارسال نظر