قیمت شیائومی می میکس 3 دوباره خبرساز شد!

رسانه کلیک - قیمت شیائومی می میکس 3 مجددا به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس اطلاعات جدید، پرچمدار آینده این شرکت چینی با قیمت 569 دلار به بازار عرضه می شود.

قیمت شیائومی می میکس 3 دوباره خبرساز شد!

سال گذشته میلادی شرکت شیائومی از گوشی می میکس 2 در ماه سپتامبر رونمایی کرد و در سال جاری میلادی گوشی Mi Mix 2S را در معرض دید عموم قرار داد. انتظار می رود در ادامه سال جاری میلادی با شیائومی Mi MIX 3 رونمایی کند.

بر اساس شایعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، از این گوشی هوشمند در تاریخ 15 سپتامبر رونمایی می شود. این اسمارت فون دارای دوربین سلفی پاپ آپ است. امروز اسکرین شاتی مربوط به این دستگاه در اینترنت منتشر شده که قیمت شیائومی می میکس 3 را به همراه مشخصات آن به نمایش می گذارد.

بر اساس این اسکرین شات فبلت آینده شیائومی به نمایشگر AMOLED با رزولوشن 2K مجهز می شود. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این تصویر به حضور دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی در این محصول اشاره می کند.

حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و پشتیبانی از شارژ وایرلس سایر ویژگی های پرچمدار آینده شیائومی را تشکیل می دهند. در این اسکرین شات اطلاعاتی در رابطه با رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری وجود ندارد. در سال 2015 شیائومی پتنت مربوط به دوربین سلفی پاپ آپ را به ثبت رسانده است.

شیائومی Mi MIX 2S اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی محسوب می شود که از شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می کند. در همین راستا انتظار می رود شیائومی Mi MIX 3 نیز دارای ویژگی یکسانی باشد.

در این اسکرین شات قیمت شیائومی می میکس 3 برابر با 569 دلار اعلام شده است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با این قیمت اظهار نظر قطعی کرد چرا که شیائومی در این رابطه اطلاعات رسمی را منتشر نکرده است.

ارسال نظر