تصاویر شیائومی Mi MIX 3 به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره می کند

رسانه کلیک - شیائومی چند روز دیگر از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر شیائومی Mi MIX 3 به فضای مجازی راه پیدا کرده است.

تصاویر شیائومی Mi MIX 3 به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره می کند

در تاریخ 25 اکتبر به صورت رسمی از گوشی شیائومی می میکس 3 رونمایی می شود ( تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 به صورت رسمی اعلام شد ). در گذشته نه چندان دور رندرهای رسمی این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود که به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی آن اشاره داشت. این گوشی هوشمند دارای طراحی کشویی است.

به تازگی تصاویر شیائومی Mi MIX 3 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصاویر پرچمدار آینده شیائومی را در رنگ های آبی و مشکی به نمایش می گذارد. محصولات موجود در این تصاویر به دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی مجهز شده اند.

انتظار می رود شیائومی پرچمدار آینده خود را در چندین نمونه مختلف توسعه و روانه بازار کند. در گذشته این شرکت چینی چند نسخه مختلف از گوشی شیائومی Mi 8 را در اختیار خریداران قرار داده بود. یکی از این نمونه ها از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

در میان دو سنسور دوربین این گوشی هوشمند فلاش LED خودنمایی می کند. در زیر این دستگاه پورت USB Type-C قرار گرفته که در اطراف آن حفره های اسپیکر به چشم می خورد.

این دستگاه به صفحه نمایش امولد مجهز می شود. با توجه به عدم وجود برش نمایشگر، انتظار می رود نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند بالاتر از 90 درصد باشد. قدرت محصول آینده شرکت شیائومی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند.

شیائومی برای این گوشی هوشمند خود 10 گیگابایت رم در نظر می گیرد. این دستگاه به نسل پنجم تلفن همراه مجهز می شود. بر اساس شایعات، گوشی شیائومی می میکس 3 در چند نمونه مجهز به 6/8/10 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود.

ارسال نظر