رندر شیائومی Mi MIX 3 از کاهش حاشیه های نمایشگر خبر می دهد

رسانه کلیک - به تازگی رندر شیائومی Mi MIX 3 در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از حذف حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه است.

رندر شیائومی Mi MIX 3 از کاهش حاشیه های نمایشگر خبر می دهد

شیائومی دو گوشی Mi MIX 2 و Mi MIX 2S را به عنوان فبلت های پرچمدار خود در بازار به فروش می رساند ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ). به تازگی قیمت این محصولات کاهش پیدا کرده که این موضوع می تواند به معنای معرفی نسل جدید آن ها در آینده نزدیک باشد.

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با شیائومی می میکس 3 در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی رندر شیائومی Mi MIX 3 از کشور هند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این رندر، پرچمدار آینده شیائومی در پایین نمایشگر فاقد حاشیه است. حذف حاشیه پایین صفحه نمایش فرآیندی هزینه بر است با این حال منبع منتشر کننده این رندر، قیمت پرچمدار آینده شیائومی را 544 دلار اعلام کرده است ( قیمت شیائومی Mi Mix 3 فاش شد؛ شروع از 511 دلار ).

رندر شیائومی Mi MIX 3 از دوربین سلفی دوگانه این دستگاه خبر می دهد. این دوربین سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. در گذشته تصاویری از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود که به دوربین سلفی پاپ آپ آن اشاره می کرد ( رندرهای شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد؛ دوربین سلفی پاپ آپ ).

با توجه به حضور دوربین سلفی پاپ آپ در شیائومی می میکس 3 مشابه با گوشی ویوو NEX A، احتمال عدم استفاده از دوربین سلفی دوگانه در آن وجود دارد.

بر اساس شایعات این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 855 (احتمال جایگزینی با چیپست اسنپدراگون 865)، رم 8 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3850 میلی آمپری مجهز می شود. این دستگاه از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهد کرد ( شیائومی Mi Mix 3 با نمایشگر OLED و رم 6 گیگابایتی عرضه می شود ).

ارسال نظر