تیزر شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حضور دوربین سلفی پاپ آپ!

رسانه کلیک - در روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با شیائومی Mi MIX 3 در اینترنت منتشر شده است. به تازگی شاهد افشای تیزر شیائومی می میکس 3 هستیم.

تیزر شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حضور دوربین سلفی پاپ آپ!

چند روز پیش اولین تصویر زنده از شیائومی می میکس 3 در فضای مجازی منتشر شد که طراحی جدید این دستگاه را نشان می داد ( تصویر زنده شیائومی Mi MIX 3 فاش شد؛ حذف کامل حاشیه های نمایشگر ). بر اساس این تصویر شیائومی Mi MIX 3 در مقایسه با نسل کنونی خود از حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر بهره می برد.

در تصویر زنده این فبلت دوربین سلفی قابل مشاهده نبود. به تازگی تیزر شیائومی می میکس 3 لو رفته است. در صورتی که این تیزر واقعی باشد فبلت آینده شیائومی به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود.

در گذشته رندرهایی از Mi MIX 3 منتشر شده بود که به استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در این دستگاه اشاره می کرد ( رندرهای شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد؛ دوربین سلفی پاپ آپ ). در تیزر شیائومی می میکس 3 شاهد حضور عبارت «The light of Mi» و تاریخ معرفی آن در ماه سپتامبر هستیم.

در حالی که در این تیزر به ماه سپتامبر اشاره شده است، تاریخ دقیق این رویداد مشخص نیست. انتظار می رود شیائومی در آینده نه چندان دور تاریخ دقیق معرفی Mi MIX 3 را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

در ماه سپتامبر برخی از شرکت ها از محصولات جدید خود رونمایی می کنند و یا آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. انتظار می رود در ماه سپتامبر با آیفون های جدید اپل، ال جی V40 و سونی اکسپریا XZ3 ملاقات کنیم ( اولین تصاویر واقعی اکسپریا XZ3 به فضای مجازی راه پیدا کرد ).

به احتمال زیاد شیائومی Mi MIX 3 مانند دستگاه های رقیب خود به پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و سیستم عامل پیش فرض اندروید P همراه با رابط کاربری MIUI 10 مجهز شود.

ارسال نظر