تصاویر محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد

رسانه کلیک - تصاویری از محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود امسال با این دستگاه ملاقات کنیم.

تصاویر محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد

شیائومی در آینده نزدیک از نسخه جوانان شیائومی می 8 و نسخه ای از گوشی Mi 8 مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را معرفی می کند ( تصاویر نسخه جوانان شیائومی Mi 8 در اینترنت منتشر شد ). در ماه اکتبر سال جاری میلادی با گوشی شیائومی می میکس 3 ملاقات می کنیم.

تا به امروز شاهد انتشار تصاویر زیادی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. بر اساس گزارش ها، این دستگاه به مکانیزم کشویی مجهز می شود. امروز تصاویری از محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 به اینترنت راه پیدا کرده است.

بر اساس این تصاویر، نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 در مقایسه با شیائومی می میکس 2 اس دارای حاشیه های کمتری در اطراف خود است. برخلاف نسل های گذشته این گوشی هوشمند، سنسور دوربین سلفی در بخش پایینی صفحه نمایش قرار نمی گیرد.

تصاویر محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 خبر از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای این گوشی هوشمند می دهد. انتظار می رود نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه بالاتر از 90 درصد باشد.

[lightgallery images="189883,189884,189885,189882"]

دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سیستم شناسایی سه بعدی چهره در بخش کشویی این گوشی هوشمند قرار می گیرد. در تصاویر جدید شاهد حضور برشی در بالای نمایشگر هستیم. این احتمال وجود دارد که این بخش از نمایشگر میزبان میکروفن و اسپیکر مکالمه باشد.

در حالی که تصاویر زیادی از بخش جلویی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده، طراحی پنل پشتی این دستگاه برای ما نامشخص است. این اسمارت فون مانند تمامی پرچمداران بازار به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

انتظار می رود شرکت شیائومی پس از معرفی گوشی های Mi 8 Youth Edition و نسخه مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می 8، تیزرهایی را از گوشی می میکس 3 در فضای مجازی منتشر کند.

ارسال نظر