گوشی شیائومی پوکوفون F1 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از 8 گیگابایت رم

رسانه کلیک - گوشی شیائومی پوکوفون F1 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. این دستگاه از 8 گیگابایت رم و پردازنده 8 هسته ای بهره می برد.

گوشی شیائومی پوکوفون F1 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از 8 گیگابایت رم

شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی های سری Pocophone رونمایی کند. بر اساس شایعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است، اولین دستگاه از این سری گوشی شیائومی پوکوفون F1 خواهد بود.

بر اساس گزارش ها این اسمارت فون به صورت رسمی در تاریخ 22 آگوست در کشور هند برگزار می شود. به تازگی این گوشی هوشمند مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم در گیک بنچ حضور پیدا کرده است ( شیائومی Pocophone F1 به اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود ).

این دستگاه در بنچمارک Geekbench در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 2451 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8998 را کسب کرده است. بر اساس امتیازهای کسب شده، این گوشی هوشمد از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد چرا که اسمارت فون های وان پلاس 6، شیائومی می 8 و اچ تی سی U12 پلاس در گیک بنچ امتیازهای مشابه ای را کسب کرده اند.

بنابر گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده اند، محصول آینده شیائومی به نمایشگر 5.99 اینچی IPS LCD با بریدگی صفحه نمایش مجهز می شود.

شیائومی در بخش پشتی گوشی هوشمند آینده خود از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد کرد و در زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. شایعات به استفاده از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند اشاره می کنند.

این دستگاه به علت تجهیز به چیپست شرکت کوالکام از فناوری شارژ سریع این شرکت بهره می برد. گوشی شیائومی پوکوفون F1 حداقل دارای نسخه سوم Quick Charge خواهد بود، با این حال شیائومی می تواند محصول آینده خود را به فناوری Quick Charge 4.0 مجهز کند.

ارسال نظر