شیائومی Pocophone F1 به اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود

رسانه کلیک - طبق تازه‌ترین گزارش ها شاهد انتشار برخی از اصلی ترین مشخصات فنی گوشی شیائومی Pocophone F1 بودیم. طبق این گزارش گوشی مذکور به تراشه اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود.

شیائومی Pocophone F1 به اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود

یکی از گوشی های برند شیائومی که احتمالا گوشی رده بالایی خواهد بود و تا به امروز هم صحبت های زیادی در مورد آن به میان آمده است، گوشی شیائومی Pocophone F1 نام دارد. البته بعید می‌دانیم که گوشی مذکور با این نام تجاری روانه بازار شود و احتمالا این نام یک لقب داخلی برای شناسایی گوشی مورد نظر خواهد بود. چندی پیش تصاویری از این گوشی منتشر شد که بسیار شبیه به گوشی شیائومی می 8 بودند و خیلی از منابع مدعی شدند که این تصاویر مربوط به شیائومی Pocophone F1 نیست و به شیائومی می 8 مربوط می‌شود.

شیائومی Pocophone F1

اما امروز سایت فون‌آرنا اطلاعات بسیار جالبی در مورد گوشی شیائومی Pocophone F1 منتشر کرد. این اطلاعات بر گرفته شده از عکسی بوده که گفته می‌شود از جعبه گوشی مذکور گرفته شده است. در این عکس برخی از اصلی ترین مشخصات فنی گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 به معرض نمایش گذاشته می‌شود. همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید ظاهرا این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره‌مند می‌شود و یک سیستم خنک کننده آبی هم در آن تعبیه خواهد شد!

دوربین اصلی این تلفن هوشمند احتمالا از ساختار دوبل بهره‌مند می‌شود و دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. همچنین در معرفی ویژگی های دوربین اصلی شیائومی Pocophone F1 به واژه AI (هوش مصنوعی) اشاره شده که می‌تواند نویدبخش پیاده‌سازی تکنولوژی های مرتبط با هوش مصنوعی در مجموعه دوربین اصلی این گوشی باشد. طبق اطلاعات مندرج گفته شده که دوربین سلفی شیائومی پوکوفون هم از سنسوری 20 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد که از قابلیت تشخیص چهره کاربر پشتیبانی به عمل می‌آورد.

شیائومی Pocophone F1

از دیگر ویژگی هایی که به آن اشاره شده می‌توان به بهره‌مندی دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 کوالکام (Quick Charge 3.0) پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد عکس تهیه شده مربوط به مدلی از گوشی شیائومی Pocophone F1 باشد که به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 6 گیگابایتی مجهز است. این اطلاعات هم با یک لیبل بر روی جعبه گوشی چسبانده شده و در تصویر اول قابل مشاهده است.

سایر ویژگی هایی که به گوشی پوکوفون اف 1 شیائومی نسبت داده شده شامل مواردی همچون اندروید 8.1 نوقا و وضوح تصویر 2246 در 1080 پیکسل می‌شود. همچنین گفته شده که این گوشی با قیمت احتمالی در حدود 500 دلار روانه بازار می‌شود.

لازم به اشاره است که هنوز صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی شرکت شیائومی تایید نشده‌اند.

ارسال نظر