گوشی شیائومی ردمی 6 در TENAA حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - اخیرا تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ردمی 6 در فضای مجازی منتشر شده است. علاوه بر این تصاویر، شاهد حضور این دستگاه در TENAA هستیم.

گوشی شیائومی ردمی 6 در TENAA حضور پیدا کرد

در حالی که شیائومی قصد دارد در تاریخ 31 مه از پرچمدار جدید خود، شیائومی Mi 8 رونمایی کند، تصاویر واقعی از گوشی شیائومی ردمی 6 منتشر شده است. در این تصاویر محصول جدید شیائومی از دوربین دوگانه و برش نمایشگر بهره می برد.

نزدیک به 6 ماه پیش از گوشی ردمی 5 رونمایی شد با توجه به این موضوع معرفی نسخه جایگزین آن در آینده نزدیک غیرمنطقی به نظر می رسد. با این حال گوشی شیائومی ردمی 6 در TENAA حضور پیدا کرده که امکان معرفی زودهنگام آن را قوت می بخشد.

با حضور این دستگاه در TENAA برخی از مشحصات آن برای ما مشخص شده است. این دستگاه از شماره مدل M1804C3DE بهره می برد و اندازه ای کوچک تر از ردمی 5 دارد. ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 8.3 × 71.49 × 147.46 میلی متر بوده و به نمایشگر 5.45 اینچی مجهز شده است.

در حالی که اندازه نمایشگر این دستگاه را می دانیم، رزولوشن آن برای ما نامشخص است. بر اساس تصاویر صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی 6 از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

بر اساس TENAA در این محصول از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیستری از گوشی هوشمند جدید شیائومی در فضای مجازی منتشر شود.

شیائومی در تاریخ 31 مه مراسمی را در کشور چین برگزار خواهد کرد. در این مراسم با محصولات زیادی ملاقات خواهیم کرد که یکی از آن ها اسمارت فون شیائومی Mi 8 خواهد بود ( گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ). این گوشی پرچمدار به ویژگی های جالب توجهی مجهز خواهد شد.

بنابر گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند شیائومی Mi 8 به سنسور اثر انگشت در نمایشگر، سیستم شناسایی سه بعدی چهره، باتری 4000 میلی آمپری ساعتی، پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و نمایشگر 6 اینچی مجهز می شود.

ارسال نظر