گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو در معرض دید عموم قرار گرفت. این اسمارت فون از نمایشگر 6.26 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636 بهره می برد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو به صورت رسمی معرفی شد

شیائومی پس از مدت ها انتظار از گوشی ردمی نوت 6 پرو در کشور تایلند رونمایی کرد. این اسمارت فون به عنوان جایگزین شیائومی ردمی نوت 5 پرو روانه بازار می شود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو با قیمت 216 دلار و در سه رنگ مشکی، آبی و رزگلد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این دستگاه دارای بدنه فلزی بوده و برای آنتن دهی بهتر، بخش های بالایی و پایینی آن از پلاستیک ساخته شده است.

این گوشی هوشمند از جک 3.5 میلی متری صدا و پورت micro USB بهره می برد. محصول جدید شرکت شیائومی به نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهز شده که دارای بریدگی است.

قدرت گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو را پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند که تفاوتی با چیپست مورد استفاده در گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پرو ندارد.

شیائومی برای این اسمارت فون 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که کاربر می تواند با استفاده از کارت حافظه خارجی، ظرفیت آن را افزایش دهد.

در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین اصلی و سلفی دوگانه هستیم. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و سنسور 5 مگاپیکسلی است.

کاربران گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو می توانند توسط سنسورهای 20 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تصاویر سلفی خود را ثبت کنند. دوربین سلفی این دستگاه از حالت پرتره و قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می کند.

سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو به همراه رابط کاربری MIUI 9 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. انرژی محصول جدید کمپانی شیائومی را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است.

ارسال نظر