مشخصات شیائومی ردمی نوت 6 پرو به همراه تصویر آن فاش شد!

رسانه کلیک - شرکت شیائومی در آینده از محصول جدیدی رونمایی می کند. به تازگی مشخصات شیائومی ردمی نوت 6 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 6 پرو به همراه تصویر آن فاش شد!

چند ماه پیش شرکت شیائومی در کشور چین از گوشی های سری ردمی 6 به صورت رسمی رونمایی کرد. به نظر می رسد این کمپانی خود را برای معرفی محصول جدیدی در آینده نزدیک آماده می کند.

در ماه آگوست سال جاری میلادی، رولند کوانت اطلاعاتی در رابطه با میزان حافظه داخلی این گوشی هوشمند و رنگ های آن در اختیار رسانه ها قرار داد. امروز یک افشاگر مشخصات شیائومی ردمی نوت 6 پرو را به همراه تصویر آن در توییتر منتشر کرده است.

در ماه جولای شیائومی از گوشی ردمی 6 پرو مجهز به برش نمایشگر رونمایی کرد. بر اساس این تصویر، گوشی آینده شیائومی به صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 19:9 مجهز می شود.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 6 پرو به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی اشاره می کند. سنسور اصلی دوربین این اسمارت فون دارای اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر است.

به نظر می رسد دوربین مورد استفاده در گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو مشابه با ردمی نوت 5 پرو باشد. گوشی آینده شیائومی دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 20 و 2 مگاپیکسلی است. انرژی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بر اساس اعلام رولند کوانت، گوشی Redmi Note 6 Pro در سه نسخه مختلف مجهز به 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند در رنگ های طلایی، آبی و مشکی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که قیمت این گوشی هوشمند در محدوده 232 تا 290 دلار باشد.

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شود.

ارسال نظر