شیائومی به دنبال فروش 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018

رسانه کلیک - بسیاری از افراد فعال در حوزه تکنولوژی کمپانی شیائومی را با اپل مقایسه می کنند. این برند چینی در نظر دارد در سال 2018 نزدیک به 100 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.

شیائومی به دنبال فروش 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018

بر اساس جدیدترین آماری که توسط شرکت تحقیقاتی IDC منتشر شده است، میزان فروش گوشی های هوشمند در چین در سال 2017 کاهشی 5 درصدی را تجربه کرده است. تولید بیش از حد گوشی های هوشمند و عرضه آن ها در سال گذشته میلادی در کشور چین باعث شده که بازار این کشور اشباع شود.

به علت کاهش فروش گوشی های هوشمند در کشور چین، شرکت های بزرگ تولیدکننده اسمارت فون در این کشور اعلام کرده اند که در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش محصولات خود در بازارهای جهانی هستند.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که توسط منابعی از کشور تایوان منتشر شده است، شرکت های تولیدکننده چینی به دنبال یک برنامه تهاجمی برای پیشرفت و افزایش فروش محصولات خود در سال 2018 هستند.

در اطلاعاتی که توسط این منابع منتشر شده است، چهار شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی های هوشمند در کشور چین شامل هواوی ، اوپو، ویوو و شیائومی به علت کاهش فروش در بازار چین در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش محصولات خود در بازارهای جهانی هستند.

کمپانی شیائومی قصد دارد در سال 2018 میزان تولید گوشی های هوشمند خود را افزایش دهد. بنابر اطلاعات اخیر این برند در نظر دارد فروش اسمارت فون های خود را در سال جاری میلادی به 120 تا 150 میلیون دستگاه برساند.

در حالی که دستیابی به این میزان فروش سخت به نظر می رسد، در گزارش های رسمی کمپانی شیائومی موفق به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه ردمی و Mi در سه ماهه اولیه سال 2018 شده است. با توجه به این آمار احتمال افزایش فروش محصولات این شرکت به 120 میلیون دستگاه در سال 2018 امکان پذیر است.

شیائومی در سال جاری میلادی علاوه بر افزایش میزان فروش خود در بازارهایی که در آن حضور دارد، خواهان ورود به بازارهای جدید نیز است تا بتواند به فروش بیشتری دست پیدا کند.

ارسال نظر