شیائومی Mi Note 10 Lite تست های NBTC را گذراند؛ رونمایی به‌زودی!

رسانه کلیک - شیائومی نوامبر 2019 از گوشی Mi Note 10 رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به زودی از نسخه Mi Note 10 Lite آن رونمایی کند.

شیائومی Mi Note 10 Lite تست های NBTC را گذراند؛ رونمایی به‌زودی!

گوشی Mi Note 10 Lite، با کد M2002F4LG توسط سازمان صدور گواهینامه NBTC تایلند تأیید شده است احتمالا به زودی از آن رونمایی می‌شود.

اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت NBTC هیچ مشخصاتی از Mi Note 10 Lite را نشان نمی‌دهند اما این گوشی هوشمند ماه گذشته تست‌های FCC را گذرانده که اطلاعاتی از آن را نشان می‌دهد.

گوشی جدید شیائومی Note 10 Lite مانند سری قبلی خود از پردازنده اسنپدراگون 730G، صفحه نمایش 6.47 اینچی FullHD + AMOLED و باتری 5.260 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 30 وات بهره خواهد برد.

سندی که توسط شیائومی در وب‌سایت FCC به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد Mi Note 10 Lite دارای یک باکس شامل ترکیبی از دوربین‌های 64، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. همچنین این تلفن هوشمند از فوکوس خودکار لیزر پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی Mi Note 10 از اندروید 9 استفاده می‌کند اما نسخه Lite آن آخرین اندروید 10 را اجرا خواهد کرد. هنوز هیچ سخنی از شیائومی در مورد Mi Note 10 Lite در دست نیست اما انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

ارسال نظر