احتمال عرضه گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم در رنگ کروم طلایی

رسانه کلیک - در زمان معرفی گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Premium) تنها دو رنگ کروم بلک و کروم سیلور برای آن در نظر گرفته شد، اما ظاهرا رنگ جدیدی با نام کروم گلد نیز در راه است.

احتمال عرضه گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم در رنگ کروم طلایی

مسئولان سونی حدود دو ماه پیش طی رویدادی گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را به دنیای تکنولوژی معرفی کردند که در آن زمان، تنها در دو رنگ کروم بلک (Chrome Black) و کروم سیلور (Chrome Silver) در دسترس خریداران قرار گرفت ( سونی از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم رونمایی کرد؛ نمایشگر 4K و دوربین اصلی دوگانه )، اما بر اساس اخبار جدید، ظاهرا آن ها می خواهند تا آخرین پرچمدار خود را در رنگی جدید به نام کروم گلد (Chrome Gold) به بازار عرضه کنند.

امروز تصویری از گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با رنگ کروم گلد در رسانه ها منتشر شد، اما از آنجا که این عکس توسط منابع رسمی افشا نشده، لذا نمی توان آنچنان که باید و شاید روی آن حساب باز کرد.

حتی اگر سونی هیچ گاه رنگ کروم گلد را وارد بازار نکند، اما مطمئنا مانند تلفن هوشمند Xperia XZ، رنگ های جدیدی به مرور در دسترس خریداران قرار می گیرد.

مشکل جایی آغاز می شود که سونی تصمیم می گیرد تا برخی رنگ ها را تنها در نقاطی خاص عرضه کند؛ لذا ممکن است رنگ کروم گلد گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم تنها در کشور ژاپن یا چین در معرض خرید قرار گیرد.

کروم گلد

تلفن هوشمند Xperia XZ2 Premium هنوز در کشور آمریکا عرضه نشده، اما ممکن است که به محض در دسترس قرار گرفتن، خریداران قادر باشند تا نسخه کروم گلد آن را نیز در کنار دو رنگ اصلی، یعنی کروم بلک و کروم سیلور خریداری کنند.

با توجه به تنها تصویری که از رنگ جدید گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با عنوان کروم گلد منتشر شده، آیا در صورت موجود شدن در بازار، تمایلی به خرید آن در خود می بینید؟

ارسال نظر