اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت به صورت رسمی معرفی شدند؛ انقلابی در زبان طراحی پرچمداران سونی!

رسانه کلیک - شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2018 از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت نسبت به پرچمداران گذشته این برند ژاپنی طراحی متفاوتی دارند.

اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت به صورت رسمی معرفی شدند؛ انقلابی در زبان طراحی پرچمداران سونی!

همانطور که انتظار داشتیم سونی در مراسم خود در کنگره جهانی موبایل از پرچمدارن جدیدش رونمایی کرد. اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت از مشخصات تقریبا یکسانی بهره می برند با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن ها متفاوت است.

اکسپریا XZ2

سونی در اکسپریا XZ2 از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و با قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR استفاده کرده و نسبت تصاویر در این محصول سونی برابر با 18:9 است. قدرت این پرچمدار سونی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند که از هشت هسته پردازشی بهره می برد.

این شرکت ژاپنی اکسپریا XZ2 را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می کند. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک سنسور 19 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند هستیم. در جلوی این دستگاه یک سنسور 5 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

همانند دستگاه هایی که این برند در نمایشگاه CES از آن ها رونمایی کرد، اکسپریا XZ2 نیز به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی خود مجهز شده است ( سونی گوشی های XA2 اولترا، XA2 و L2 را به خانواده اکسپریا اضافه کرد ). سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 به صورت پیش فرض بر روی این مدل نصب شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به باتری 3180 میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

اکسپریا XZ2 کامپکت

سونی در کنار اکسپریا XZ2 از برادر کوچک تر آن با مشخصات فنی تقریبا یکسان نیز رونمایی کرد. اکسپریا XZ2 کامپکت به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 18:9 و قابلیت HDR مجهز شده است.

قدرت این دستگاه همانند نمونه بزرگتر توسط پردازنده پرچمدار شرکت کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می شود که می توان از آن به عنوان برگ برنده این دستگاه کوچک یاد کرد.

4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0، استاندارد IP68 و باتری 2870 میلی آمپری مشخصات اکسپریا XZ2 کامپکت را تشکیل می دهند.

هر دو گوشی هوشمند جدید سونی در ماه مارس در دسترس خریداران قرار می گیرند. سونی در رابطه با مناطقی این دستگاه ها در آن ها عرضه می شوند و همچنین قیمت آن ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

ارسال نظر