مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفت؛ استفاده از دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم!

رسانه کلیک - در حالی که سونی به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرده، مشخصات اکسپریا XZ3 در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفت؛ استفاده از دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم!

سونی اخیرا گوشی های سری XZ2 را معرفی کرده است که قدرت آن ها را جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می کند. با این حال به تازگی مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفته است ( اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت به صورت رسمی معرفی شدند؛ انقلابی در زبان طراحی پرچمداران سونی ).

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود و از دوربین اصلی دوگانه مشابه اکسپریا XZ2 پریمیوم بهره می برد ( سونی از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم رونمایی کرد؛ نمایشگر 4K و دوربین اصلی دوگانه ).

انتظار می رود سونی از پرچمدار آینده خود در نمایشگاه IFA در شهر برلین رونمایی کند. این مراسم در ماه سپتامبر برگزار می شود.

مشخصات اکسپریا XZ3 به ابعاد 10.1 × 72 × 153 میلی متری این گوشی هوشمند و وزن 183 گرمی آن اشاره دارد. این دستگاه دارای استاندارد IP68 است. نمایشگر مورد استفاده در این محصول ابعادی برابر با 5.7 اینچ داشته و رزولوشن آن به 1080 × 2160 پیکسل می رسد.

اکسپریا XZ3 از 6 گیگابایت رم بهره می برد و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت در دسترس خریداران قرار می گیرد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

در حالی که اکسپریا XZ2 به دوربین اصلی تکی 19 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز شده است، اکسپریا XZ3 از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 19 و 12 مگاپیکسلی است.

با توجه به مشخصات دوربین اصلی اکسپریا XZ3 انتظار می رود که سونی دوربین اکسپریا XZ2 پریمیوم را در پرچمدار آینده خود مورد استفاده قرار دهد. در بخش جلویی این اسمارت فون دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. سونی برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است.

ارسال نظر