مشخصات اکسپریا XZ3 فاش شد؛ قیمت نجومی پرچمدار آینده سونی!

رسانه کلیک - سونی به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمدار آینده خود رونمایی می کند. به تازگی مشخصات اکسپریا ایکس زد 3 در فضای مجازی لو رفته است.

مشخصات اکسپریا XZ3 فاش شد؛ قیمت نجومی پرچمدار آینده سونی!

در سال های اخیر سونی به صورت سالانه از دو پرچمدار جدید رونمایی کرده است. با توجه به این موضوع احتمال می رود در تاریخ 30 آگوست در نمایشگاه IFA 2018 با اکسپریا XZ3 ملاقات کنیم.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با اکسپریا XZ3 در فضای مجازی منتشر شده است که برای مثال می توان به تجهیز این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد ( مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفت؛ استفاده از دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم ).

به تازگی مشخصات اکسپریا ایکس زد 3 در یک فروشگاه اینترنتی منتشر شده است. در این فروشگاه مشخصات کامل پرچمدار آینده سونی حضور دارد که می تواند کاربران را پیش از رونمایی رسمی با این محصول آشنا کند.

بر اساس مشخصات اکسپریا ایکس زد 3 این دستگاه مانند پرچمداران سال جاری میلادی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. نمایشگر مورد استفاده در این محصول 5.7 اینچی است.

صفحه نمایش این اسمارت فون از رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل بهره می برد. سونی برای تامین انرژی این محصول خود یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد.

دوربین اصلی اکسپریا XZ3 از سنسورهای 19 و 12 مگاپیکسلی بهره می برد. در گذشته شاهد استفاده از این دوربین در گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 پریمیوم بوده ایم. در بخش جلویی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

علاوه بر مشخصات شاهد انتشار قیمت این دستگاه نیز هستیم. بر اساس این اطلاعات اکسپریا XZ3 با قیمت 994.97 دلار به فروش می رسد که البته این قیمت به همراه مالیات است. در صورتی که مالیات را از این قیمت حذف کنیم، پرچمدار آینده سونی با قیمتی نزدیک به 830 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد.

در اوایل سال جاری میلادی سونی دو گوشی هوشمند XZ2 و XZ2 کامپکت را در نسخه های آنلاک به ترتیب با قیمت 800 و 650 دلار به بازار عرضه کرد، بنابراین قیمت 830 دلاری اکسپریا XZ3 طبیعی به نظر می رسد. با توجه به سهم اندک سونی از بازار گوشی های هوشمند می توان قیمت در نظر گرفته شده برای پرچمدار آینده این برند ژاپنی را نامناسب ارزیابی کرد.

ارسال نظر