اسمارت‌فون YotaPhone 3 دارای دو چهره شفاف!

رسانه کلیک – گوشی هوشمند YotaPhone 3 از فناوری صفحه‌نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) بهره می‌برد. مشخصات و تصاویر پیش‌فرض این اسمارت‌فون در مطلب زیر آورده شده است.

اسمارت‌فون YotaPhone 3 دارای دو چهره شفاف!

YotaPhone 3 گوشی هوشمند منحصر به فردی است که شاید کمتر کسی اسم آن را شنیده باشد. این تلفن همراه هوشمند دارای صفحه‌نمایش e-ink است. فناوری صفحه‌نمایش e-ink یا جوهر الکترونیکی بیشتر در تولید ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود. این صفحه‌نمایش‌ها کنتراست بالا و مصرف انرژی کمی دارند. یوتا فون ۳ از دو صفحه‌نمایش، یکی در پشت‌گوشی و یک صفحه‌نمایش اصلی برخوردار است. صفحه‌نمایش ثانویه این گوشی از رزولوشن HD بهره می‌برد.

صفحه‌نمایش اصلی ۵٫۵ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن FULL HD قصد دارد دل کاربران را بدست آورد. یوتافون ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ بهره برده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

آخرین اطلاعات از گوشی هوشمند YotaPhone 3

دوربین اصلی YotaPhone 3، دوربین ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. دکمه هوم فیزیکی در پنل جلویی گوشی هوشمند تعبیه شده که اسکنر اثرانگشت هم در آن قرار گرفته است. باتری این اسمارت فون ۳۲۰۰ میلی‌آمپری است و با پورت USB-C شارژ می‌شود.

آخرین اطلاعات از گوشی هوشمند YotaPhone 3

ورژن ۶۴ گیگابایتی YotaPhone 3 با قیمت ۳۵۰ دلار و ورژن ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

گفتنی است؛ این گوشی هوشمند ابتدا در کشورهای روسیه و چین عرضه خواهد شد.

ارسال نظر