زد تی ای ساخت یک جانشین برای گوشی Axon 7 را تایید کرد

رسانه کلیک - شرکت زدتی‌ای تایید کرده است که برای محصول پرچم‌دارش یعنی گوشی Axon 7 به دنبال ساخت یک جانشین تمام‌عیار است.

زد تی ای ساخت یک جانشین برای گوشی Axon 7 را تایید کرد

سال گذشته شاهد عرضه گوشی Axon 7 توسط زدتی‌ای بودیم که توانست با استقبال کاربران همراه شود. همچنین نقدهای مثبتی نیز برای این محصول منتشر شد که موفقیت زدتی‌ای در ساخت گوشی Axon 7 را نشان می‌داد.

گوشی Axon 7 را می‌توان در میان مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند بالارده قرار داد که سال گذشته میلادی روانه بازار شدند. همین امر نیز باعث شد تا نگاه‌ها به جانشین این محصول جلب شود؛ اما زدتی‌ای به جای عرضه نسخه بعدی گوشی Axon 7 به ساخت محصول دیگری به نام زدتی‌ای Axon M روی آورد.

عرضه Axon M باعث شد تا کاربرانی که منتظر جانشینی برای گوشی Axon 7 بودند، دچار سردرگمی شوند. به همین منظور کاربران از شرکت زدتی‌ای در مورد جانشین این محصول سوال کردند که مسوولان شرکت چینی در پاسخ به سوالات کاربران، ساخت جانشین Axon 7 را تایید کردند.

البته پاسخ مسوولان زدتی‌ای تنها به تایید ساخت یک پرچم‌دار جدید ختم شد و ما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد این محصول نداریم. با این حال می‌توانیم نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری گوشی Axon 7 بیندازیم. این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. پرچم‌دار شرکت چینی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲K برخوردار است که دارای شیشه ۲.۵ بعدی و محافظ شیشه گوریلا گلس ۴ است.

با در نظر گرفتن اینکه اخبار کمی در مورد جانشین گوشی‌ Axon 7 منتشر شده است، بعید به نظر می‌رسد که تا پایان ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از این محصول باشیم و معرفی این محصول احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ رخ خواهد داد.

گوشی Axon 7 توانست در بازار محصولات مقرون به‌صرفه با دستگاه‌هایی مانند وان‌پلاس ۳ رقابت کرده و عملکرد موفقی نیز داشته باشد. باید دید که آیا جانشین این محصول نیز می‌تواند عملکرد مشابهی داشته باشد یا خیر.

ارسال نظر