«زد تی ای» از گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic رونمایی کرد

رسانه کلیک - به نظر می رسد گوشی های مخصوص بازی طرفداران زیادی را در آینده به خود جذب کند. به تازگی از گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic محصول شرکت ZTE رونمایی شده است.

«زد تی ای» از گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic رونمایی کرد

شرکت Razer سال گذشته از گوشی مخصوص بازی ریزر فون رونمایی کرد. بعد از معرفی این دستگاه شاهد تلاش شرکت های مختلف برای تولید گوشی های هوشمند بودیم.

شیائومی در گذشته نه چندان دور از اولین گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد ( بلک شارک، گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید ). ایسوس قصد دارد در آینده وارد این بخش از بازار شود ( ایسوس توسعه گوشی گیمینگ خود را تایید کرد؛ رقیب سرسخت بلک شارک ).

در همین راستا شرکت ZTE از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است. گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic این کمپانی از طراحی جذابی بهره می برد. نوبیا که زیرمجموعه زدتی‌ای محسوب می شود، تصمیم گرفته که در گوشی گیمینگ خود از پردازنده سال گذشته کوالکام استفاده کند.

در حالی که کوالکام چیپست اسنپدراگون 845 را در اختیار سازندگان اسمارت فون قرار داده است، قدرت گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می کند. اگرچه این پردازنده قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد، ولی بازاریابی و تلاش برای فروش دستگاهی مجهز به پردازنده سال گذشته کمی سخت به نظر می رسد.

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic در دو نسخه مجهز به 8/6 گیگابایت رم و 128/64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد. نمایشگر مورد استفاده در این محصول ابعادی برابر با 6 اینچ داشته و از رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

استفاده از رزولوشن اچ دی پلاس برای یک دستگاه مخصوص بازی مقداری عجیب به نظر می رسد، چرا که این محصولات از جدیدترین فناوری های موجود در بازار بهره می برند. شرکت سازنده در رابطه با رفرش ریت صفحه نمایش این دستگاه اظهار نظری نکرده است. ریزر فون از نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد.

این دستگاه به یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. شرکت سازنده قصد دارد گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic را از تاریخ 26 آوریل و با قیمت 399 دلار برای فروش عرضه کند.

ارسال نظر