آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

مدتی است آواتارهای سه‌بعدی برای فیسبوک منتشر شده است. شرکت متا این آواتارها را در راستای پروژه متاورس آماده کرده است. حالا این شرکت قصد دارد آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام اضافه کند.

آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

شرکت متا مدتی است آواتارهای سه‌بعدی را برای فیسبوک منتشر کرده است. این آواتارها در راستای پروژه متاورس توسعه داده شده‌اند. در واقع کاربران چهره خود را به صورت سه‌بعدی طراحی می‌کنند. آواتارهای سه‌بعدی به عنوان ایموجی و تصویر پروفایل در فیسبوک قابل استفاده هستند. همچنین، این آوتارها برای هدست‌های واقعیت مجازی نیز در دسترس قرار گرفته است.

با این تفاسیر، شرکت متا قصد دارد آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام هم اضافه کند. هدف این شرکت ایجاد یک اکوسیستم واحد در بین تمامی سرویس‌های متا است. بنابراین، تمام تغییرات آواتار کاربران در مسنجر و فیسبوک به صورت خودکار در اینستاگرام هم لحاظ خواهد شد.

کاربران می‌توانند از آواتار سه‌بعدی خود در استوری و دایرکت استفاده کنند. این آواتارها حالات بدنی و چهره‌ای مختلفی دارند. کاربران می‌توانند متناسب با حال خود از این آواتارها استفاده کنند. البته آواتارهای سه بعدی از نظر گرافیکی کیفیتی معمولی دارند. شرکت متا اعلام کرده کیفیت تصویری آواتارها به تدریج بهبود پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر کاربران کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک به آواتارهای سه‌بعدی اینستاگرام دسترسی دارند. در آینده این آواتارها به صورت جهانی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر