ایلان ماسک: کوکائین را به نوشیدنی های کوکاکولا بر می گردانم!

در حالی که صحبت از خرید کمپانی بزرگ کوکا کولا توسط ایلان ماسک در برخی رسانه ها به چشم می خورد اما با رصد موضوع متوجه می شویم که طرح آن توسط ماسک ظاهراً فقط یک شوخی بوده است.

ایلان ماسک: کوکائین را به نوشیدنی های کوکاکولا بر می گردانم!

ایلان ماسک که اخیراً با رقم 44 میلیارد دلار، توئیتر یکی از ابزارهای رسانه ای مهم جهان را از آن خود کرده، پس از امضای قرارداد نهایی این معامله در توئیتی عنوان نوشت:

حالا نوبت خرید کوکاکولا است که دوباره کوکائین را به آن برگردانم!

در واقع ایلان ماسک با مطرح کردن این موضوع، به طعنه به ماجرای ریختن مقداری کوکائین در نوشیدنی های کوکاکولا در اواخر سده 1800 زد که این موضوع از ابتدای سده 1900 برچیده شد و کوکاکولا دیگر این کار را انجام نداد.

برخی معتقدند هدف بعدی ایلان ماسک، کمپانی بزرگ فاکس است که تاثیرگذاری زیادی در جریان سازی و جوسازی در فضای خبری آمریکایی ها ایفا می کند. اینطور که از اخبار به گوش می رسد، ایلان ماسک به شدت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 چشم دارد و قصد دارد با خرید بنگاه های خبری و اطلاعرسانی بزرگ که نقش ویژه ای در جهت دهی به افکار عمومی آمریکایی ها دارد، نامزد مورد علاقه خود را به کاخ سفید بفرستد.

او یکی از مخالفین سرسخت دونالد ترامپ بوده و هست و تحرکات اخیر وی در واکنش به راه اندازی شبکه اجتماعی جدید ترامپ ارزیابی می شود.

ارسال نظر