رکورددار بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان کیست؟

رسانه کلیک - اینستاگرام دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان است. در ادامه این مطلب، افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را بررسی کرده ایم.

رکورددار بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان کیست؟

طبق آنالیز جدید کلیک؛ تعداد هنرمندان و ورزشکاران و صد البته خوانندگانی که در دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند، بالاست ( خواننده های ایرانی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند ). اگر بخواهیم سراغ صفحاتی که فالوور چند میلیونی دارند، برویم، شاید لیستی بلند بالا و چند صدتایی تدارک ببینیم ( رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در دست کدام بازیگر ایرانی است؟ ). در این مطلب به معرفی افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان و یا به عبارتی کاربران با بیشترین فالوور اینستا 2019 می پردازیم.

20- Demi Lovato

اولین نقش دمی لواتو نقش آنجلا در سریال بارنی و دوستان بود. این خواننده، بازیگر و ترانه‌ سرای محبوب، Demi Lovato در حال حاضر 73.2 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود دارد و 39 پست را به اشتراک گذاشته است. دمی لواتو یکی از افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان است.

19- Kourtney Kardashian

کورتنی کارداشیان با فیلم واقع نما شناخته تر از قبل شد و پس از آن، کورتنی کارداشیان و خواهرهایش کیم کارداشیان و کلویی کارداشیان به صنعت مد هم وارد شدند و چندین مجموعه لباس و عطر راه اندازی کردند. ستاره‌ برنامه‌ی تلویزیونی، کورتنی کارداشتیان در حال حاضر 80.8 میلیون فالوور دارد. 3670 پستی که او به اشتراک گذاشته قابل توجه است.

18- Katy Perry

پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده‌ است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌ آهنگ در سراسر دنیا فروخته‌ که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌ است.

این خواننده‌ معروف با 1277 پست؛ دارای 84.3 میلیون فالوور در اینستاگرام است و نامش در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان می درخشد.

17- Miley Cyrus

مایلی نویسنده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او پس از بازی در نقش مایلی استوارتها سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت رسید. این خواننده و بازیگر محبوب با 461 پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته 97.4 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود جذب کند.

16- Nike

نایک یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالات متحده آمریکا است

این برند ورزشی در حال حاضر در صفحه‌ رسمی اینستاگرام خود 91.3 میلیون فالوور دارد و تا به امروز 744 پست به اشتراک گذاشته است.

15-Khloe Kardashian

کلویی کارداشیان کارآفرین و ستاره‌ تلویزیونی در حال حاضر با 3601 پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته 97.3 میلیون فالوور به خود اختصاص دهد.

14- Jennifer LopeZ

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر محبوب جهانی است که توانسته 98.4 میلیون فالوور در صفحه‌ی اینستاگرام خود جذب کند. جنیفر تا به امروز 2627 پست را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

13- Nicki Minaj

شهرت نیکی بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و هم‌زمان با انتشار چندی از آهنگ‌هایش رقم خورد. نیکی میناژ در حال حاضر توانسته با تعداد 5980 پست، توانسته 105 میلیون دنبال‌کننده را در صفحه‌‌ اینستاگرام خود جذب کند.

12- Kendall Jenner

کندال جنر دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر است. این مدل و ستاره‌ تلویزیونی که از خانواده‌ معروف کارداشیان - جنر است، در حال حاضر 115 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود دارد و تا به امروز تعداد 3028 پست با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته است.

11- Justin Bieber

جاستین خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده و بازیگر کانادایی است. داستان ورود او به عرضه خوانندگی جالب توجه است. بیبر در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون (کسی که بعدا مدیر برنامه‌هایش شد)، به صنعت موسیقی وارد شد.

جاستین 4543 پست را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته و توانسته تا به امروز 117 میلیون فالوور جذب کند.

10- Taylor Swift

تیلر؛ خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکاست. او برای آهنگ‌های روایتی درباره زندگی شخصی‌اش شناخته شده ‌است.

این خواننده‌ معروف و ترانه‌ سرای نسل جوان، تا به امروز 347 پست را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته و تعداد فالوورهای او 120 میلیون نفر در اینستاگرام است. این آمار باعث شده تیلور سویفت در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان قرار بگیرد.

9- Neymar

نیمار، بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل برزیل است که در تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند. این فوتبالیست معروف در حال حاضر دارای 124 میلیون دنبال‌کننده در حساب کاربری اینستاگرام خود است و در مجموع 4509 پست را به اشتراک گذاشته است.

8- Lionel Messi

بازیکن فوتبال اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین، در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. این فوتبالیست معروف تا به امروز 491 پست را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته و در مجموع، 128 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

7- Beyoncé

این خواننده و بازیگر محبوب که از شهرت جهانی برخوردار است، با داشتن 131 میلیون فالوور در اینستاگرام و تعداد 1806 پست در صفحه خود، در رتبه هفتم لیست افراد بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان قرار دارد.

6- Kylie Jenner

کیلی؛ کارآفرین و ستاره‌ برنامه‌های تلویزیونی که خواهر مدل معروف کندال جنر است، در حال حاضر توانسته 143 میلیون فالوور در صفحه‌ی اینستاگرام خود جذب کند. این چهره‌ محبوب که در حال حاضر جزو ثروتمندترین جوانان آمریکایی شناخته می‌شود، تعداد 6089 پست را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته است.

5- Kim Kardashian West

کیم کارداشیان، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا است. این بازیگر که در حوزه‌ کارآفرینی نیز نقش پر رنگی دارد، 146 میلیون فالوور دارد و تا به امروز تعداد 4940 پست را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

4- Dwayne Johnson

دواین هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته آمریکایی‌ است. این بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای در صفحه‌ اینستاگرام خود با 4459 پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته 153 میلیون مخاطب جذب کند.

3- Selena Gomez

سلنا بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکاست. او برای نخستین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان»ظاهر شد، زمانی که تنها ۷ سال سن داشت. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی «جادوگران محله ویورلی» در سال 2007 از شبکه دیزنی به شهرت رسیده‌ است.

این خواننده و بازیگر دوست‌داشتنی که لقب ملکه‌ اینستاگرام را به خود اختصاص داده، توانسته با تعداد پست 1505 عددی، 155 میلیون فالوور از کل دنیا را جذب کرده و رتبه سوم بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید تا سال 2018، سلنا رتبه اول بیشترین فالوور را داشت تا این که این رکورد توسط یک بازیکن فوتبال شکسته شد.

2- Ariana Grande

آریانا فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۸ در سن ۱۴ سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکلودین در سال ۲۰۰۹ بازی کرد. او در حال حاضر جزو خوانندگان بسیار محبوب نسل جوان است که در کنار حرفه اصلی خود به بازیگری نیز می‌پردازد. این چهره‌ مشهور در حال حاضر 162 میلیون دنبال‌کننده دارد و تعداد 4322 پست به اشتراک گذاشته شده و توانسته رتبه دوم بیشترین فالوور در جهان را به خود اختصاص دهد.

1- Cristiano Ronaldo

کریس بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم بازی می‌کند. جایگاه اول بیشترین فالوور در نیا به این بازیکن محبوب اختصاص داده شده است. این فوتبالیست در حال حاضر برای باشگاه یوونتوس (Juventus) افتخار آفرینی می‌کند و دارای 179 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود است. او تا به امروز 2622 پست را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته و تعاملی خوب و محبوبیت جهانی اش او را رکورددار بیشتررین تعداد فالوور در اینستاگرام کرده است. اختلاف 17 میلیونی رونالدو با نفر دوم لیست به این موضوع اشاره می کند که به این زودی ها جایگاه اول را به کسی واگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر