دو سال محرومیت از خوانندگی حاصل استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی!

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعاتی که توسط شاکی در اختیار تیم کلیک قرار گرفته، خواننده معروف به دختر جوان طرفدارش که از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم آشنا شدند، تجاوز کرده که باعث محرومیت وی شده است.

دو سال محرومیت از خوانندگی حاصل استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی!

شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام در کشور ما یکی از پر استفاده‌ترین وسیله‌های ارتباطی افراد معروف و مشهور است. در روزهایی که بسیاری از افراد معروف با استفاده از شبکه‌های مجازی روابط خود با طرفدارانشان را بسط داده و به صورت مستقیم وارد ارتباط با آنها می‌شوند؛ یکی از خواننده‌های معروف کشور با استفاده‌ای نادرست از این مهم؛ به دو سال محرومیت از خوانندگی محکوم شد. اما جزییات این داستان دقیقا چیست؟

ماجرای اصلی چیست؟

طبق گفته های شاکی، داستان از آنجایی شروع شده که دختر جوان با ارسال پیامی در دایرکت اینستاگرام خواننده مذکور تلاش کرده علاقه هواداری خود را به او نشان دهد. پاسخ از طرف خوانننده معروف به درازا نمی کشد و در نهایت با رد و بدل کردن شماره ماجرا شکل رسمی‌تری به خود می‌گیرد. دختر جوان در این رابطه به منبع موثقی گفته: «زمانی که تماس گرفت گفت کیس مناسب ازدواج هستی. من تک پرم اگه با کسی نیستی باهم باشیم. در پاسخ گفتم من با کسی نیستم. یک هفته با پی ام و زنگ در ارتباط بودیم تا روزی قرار گذاشتیم. گفته بودم کافی شاپ یا رستوران قرار دیدار بگذاریم اما زمانی که من را دید گفت: اگر کسی من را بشناسد و عکس بگیرد و پخش شود برای اعتبار من خوب نیست و با همین حرف راهی خانه خواننده معروف شدیم.»

دختر طرفدار ادامه داده: «خواننده معروف شرایط اعتماد را به قدری فراهم کرده بود که من بهش اعتماد کرده بودم. زمانی که رسیدیم گفت: کیف و وسایلت را در اتاق بگذار؛ تا وارد اتاق شدم دستی جلو دهانم قرار گرفت و گفت: «جیغ بزنی در باز است و دوستانم وارد خانه می‌شوند.» روز بعد تا برگشتم خانه من را بلاک کرد. به خانه خواننده برگشتم تا مشکلی که برایم پیش آمده را با خودش حل کنیم. در مقابل در دوستانش گفتند بیا تو که آبروریزی نشود. تا وارد اتاق شدم خود خواننده آمد و شروع کرد فحاشی. زمانی که گفتم فحش نده، شروع کرد به لگد زدن به پاهایم.»

آزادی موقت با سند یک میلیاردی!

دختر جوان روز بعد راهی دادگاه شده و در ادامه پزشکی قانونی. زمانی که مدارک ویس و صدای خواننده را به دادگاه ارایه داده، حکم جلب خواننده معروف صادر شده است. در ادامه پس از دستگیری راهی خواننده مذکور راهی قزلحصار شده و در نهایت با سند یه میلیاردی بعد پنج روز آزاد شده اشت.

در جلسه رسمی دادگاه زمانی که حکم صادر شده با اعتراض وکیل خواننده جوان راهی دیوان عدالت کشور شد و با عدم رای دیوان مواجه شده است. در ادامه تجدید نظر دادگاه نیز حکم صادره را تایید کرده و در نهایت خواننده معروف با صدور حکم «تجاوز به عنف» به تحمل 100 ضربه شلاق و دو سال محرومیت از خوانندگی و نوازندگی محکوم شده است.

این برای بار اول نیست که چنین اتفاقی در دنیای هنرمندان به خصوص خواننده‌های ایرانی پیش می‌آید. چندی پیش نیز یکی دیگر از خواننده‌های معروف با ماجرای این چنینی دست و پنجه نرم کرده بود.

استفاده نادرست از فضای مجازی؛ سوءاستفاده از شهرت و در ادامه اغفال دختران جوان بارها و بارها به طرق مختلف دیده و شنیده شده و این بار خواننده معروفی که در ماه‌های اخیر چند ترک از آهنگ‌هایش حسابی شنیده شد و گل کرده بود به دو سال محرومیت از خوانندگی محکوم شد.

دو سالی که شاید به افول همیشگی یکی از ستاره‌های موسیقی ایران بی‌انجامد. ستاره‌ای که احتمالا تا به امروز بارها این جمله را تکرار کرده است: «خودم کردم که لعنت بر خودم باد!»

ارسال نظر