ویژگی جدید درآمدزایی توییتر برای آیفون دارها

قابلیت جدید Super Follows توییتر برای کاربرانی که از سیستم ios استفاده می‌کنند امکان درآمدزایی از طریق توییت‌هایشان را فراهم کرده است.

ویژگی جدید درآمدزایی توییتر برای آیفون دارها

در ماه گذشته توئیتر اعلام کرد که آزمایش یک ویژگی جدید درآمدزایی را برای کاربران iOS خود آغاز کرده است. قابلیت جدید این شبکه اجتماعی که Super Follows نام دارد به کاربرانی که بیش از ۱۰ هزار فالوور دارند اجازه می‌دهد تا با ارائه سطح بیشتری از محتوا و تعامل به عنوان اشتراک ماهانه، درآمد کسب کنند.

ویژگی جدید توییتر در دست چه کسایی است؟

براساس گزارش‌ها، در ابتدا، قابلیت Super Follows فقط برای کاربران منتخب در آمریکا و کانادا در دسترس بود، اما از روز گذشته، همه کاربران iOS به این ویژگی جدید دسترسی دارند.

سه نوع اشتراک ماهانه وجود دارد که شامل : ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار است.

در همین راستا سازندگان محتوا می‌توانند به دنبال کنندگان خود این بسته‌ها را پیشنهاد دهند. برای دسترسی به قابلیت جدید، لازم نیست در ایالات متحده زندگی کنید، اما برای این‌که بتوانید از این ویژگی استفاده کنید باید آیفون داشته باشید.

طبق گفته توئیتر، تا زمانی که درآمد ثابت این شبکه اجتماعی از ۵۰ هزار دلار فراتر نرود، نمی‌تواند بیش از ۳ درصد سهم را به خود اختصاص دهد. پیش از این توئیتر قابلیت مشاهده توئیت‌ها و حرکت کشویی بین صفحه اصلی و آخرین توئیت‌ها را در گوشی‌های آیفون آزمایش کرده بود.

گفتنی است که این قابلیت جدید به کاربران ios امکان می‌دهد تا در فید اصلی، توئیت‎‌های تایم لاین را مشاهده کنند.

منبع: خبرنگاران جوان

ارسال نظر