شاسی بلند BMW محبوبترین خودرو در میان تیکتاکرها است!
شبکه TikTok به سرعت تبدیل به یکی از معروفترین رسانههای شبکههای اجتماعی در سراسر جهان شده است؛ بنابراین تعجبآور نیست که خودروسازان سعی دارند حضور خود را در این فضای اینترنتی محبوب اعلام کنند. تاکنون موفقترین خودروساز، BMW بوده است.
کارشناسان تمام هشتگهای مربوط به خودرو را در Tiktok بررسی کردهاند. این بررسی نشان داد که هشتگهای مرتبط با BMW از 15 ژوئن 2021 تا به امروز، 22 میلیارد بازدید داشته اند. این بازدید، بیشترین بازدیدی است که برای یک برند در Tiktok تا به امروز رقم خورده است.
به عنوان مثال هشتگ the1challenge، توسط BMW در سال 2019 در Tiktok و اینستاگرام راه اندازی شد و اینفلوئنسرها و کاربران را به رقص با موسیقی Big Gigantic دعوت کرد.
آقای Jörg Poggenpohl، مدیر ارشد جهانی بازاریابی دیجیتال در BMW گفت: «TikTok یکی دیگر از کانالهای رسانهای اجتماعی بسیار پویا و دارای رشد سریع بین المللی است که ما از آن برای تبلیغ مارک BMW استفاده میکنیم و به وسیله آن به گروههایی با کاربران جوان و باهوش دیجیتالی دسترسی پیدا میکنیم.»
دومین مارک محبوب آئودی رقیب BMW بود که با 9.3 میلیارد بازدید مقام دوم را از آن خود کرد.
نکته عجیب آن است که سومین تفنگدار در این لیست، از اتومبیلهای برتر آلمانی مانند مرسدس بنز نیست. به نظر میرسد که مرسدس روی محتواهای جوانان محور تمرکز نکرده است.
جگوار سومین رتبه را با 6 میلیارد مقام سوم را به دست آورد. پورشه، مارکی که به سلطه اتومبیلرانی و 911 مشهور است، در جایگاه چهارم قرار دارد.
البته به استثنای برندهای پورشه و لندرور، پرچمدارهای خودروها معمولا از بین ماشینهای شاسیبلند انتخاب نمیشوند.
حال باید دید تبلیغات جوان پسند به کدام شبکه های اجتماعی می رسد و کدام شبکه اجتماعی قوی تر خواهد بود.
نظرها