واتساپ مسیری آسان‌تر برای ارسال و دریافت رمزارز بدون کارمزد

کاربران واتساپ به زودی اجازه خواهند داشت از طریق این سرویس پیام رسان، رمزارز ارسال و دریافت کنند. این قابلیت را کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) ایجاد کرده است.

واتساپ مسیری آسان‌تر برای ارسال و دریافت رمزارز بدون کارمزد

در توییت مدیر Novi «استفان کاسریل» اعلام شد این برنامه به صورت آزمایشی روی تعداد محدودی از افراد در آمریکا گشوده شده است.

او تاکید کرد: «استفاده از Novi، حریم خصوصی پیام‌ها و تماس‌های شخصی واتس‌اپ را تغییر نمی‌دهد.»

پیش از این دیوید مارکوس، هم موسس Novi وعده داده بود که شرکت «متا» پرداختهای Novi را برای همه سرویس‌های زیرمجموعه‌اش شامل فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ عرضه خواهد کرد.

ارسال پول دیجیتال در واتس‌اپ به راحتی ارسال پیام و بدون کارمزد

برای واتس‌اپ، ارسال پول تقریبا به راحتی ارسال یک پیام است و کاربران نیازی ندارند از این اپلیکیشن خارج شوند. همچنین این روش راحتی برای ارسال پول بدون پرداخت کارمزد است.

برای این منظور کاربران باید مخاطبی که قصد دارند به وی پول ارسال کنند را در واتس‌اپ پیدا کرده و آیکن گیره کاغذی در اندروید یا آیکن «پلاس» در iOS را در قسمت نوار متن زده، پرداخت را انتخاب کنند و سپس دستورالعمل نحوه ورود به حساب Novi را دنبال کنند.

شرکت متا و کیف رمزارز Novi

بر اساس گزارش رویترز، شرکت متا پلتفرمز ماههای متوالی روی این اپلیکیشن کیف رمزارز کار کرده است، در حالی که از برنامه‌های جهانی خود برای عرضه ارز دیجیتالی به نام Diem به دلیل نگرانی‌های رگولاتوری عقب نشینی کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر