چند ویژگی تیک تاک به ریلز اینستاگرام هم اضافه شد

قابلیت Reels Visual Replies به به بخش Reels اینستاگرام اضافه شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که که روی یک ویدیو کامنت بگذارند.

چند ویژگی تیک تاک به ریلز اینستاگرام هم اضافه شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی Reels Visual Replies و چند ویژگی دیگر را از تیک تاک کپی کرده و به قابلیت‌های خود اضافه کرده است.

اکنون، اگر کاربر روی ویدیویی که پست کرده‌اید نظر بدهد، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «پاسخ»، پاسخ یا استیکری را ارسال کنید، سپس می‌توانید آن را جابجا کرده یا رنگ آن را تغییر دهید.

کاربران توئیتر در پست اینستاگرام مربوط به ان قابلیت، کامنت گذاشته و اشاره کرده‌اند که ویژگی Reels Visual Replies بسیار شبیه به روشی است که پلتفرم «تیک تاک» به شما امکان می‌دهد تا به ویدیو‌ها پاسخ دهید.

البته در حال حاضر، به نظر می‌رسد که فقط به نظرات روی ریلز شما محدود می‌شود.

از زمان راه‌اندازی ریلز در آگوست ۲۰۲۰، ترفند‌ها و افزوده‌های اینستاگرام باعث شده است که این دو پلتفرم بیشتر و بیشتر به هم شبیه شوند.

حداکثر محدودیت زمانی برای Reels چند بار افزایش یافت و درست پس از اینکه TikTok حداکثر طول ویدئو را از یک دقیقه به سه دقیقه افزایش داد، اینستاگرام نیز در ماه جولای آن را به یک دقیقه رساند.

همچنین اینستاگرام این امکان را ایجاد کرده که ریلز‌های ریمیکس شبیه به ویژگی «دوئت» تیک تاک را ایجاد کنید. پلتفرم اینستاگرام اخیراً ویژگی‌های تبدیل متن به گفتار و جلوه‌های صوتی را که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تیک تاک بوده است نیز، اضافه کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر