اضافه شدن ویژگی زیرنویس خودکار به توییتر؛ اما با یک باگ بزرگ!

اخیرا ویژگی جدید زیرنویس خودکار بر روی ویدیوهای منتشر شده به توییتر اضافه شده، اما این قابلیت جدید یک باگ بزرگ دارد.

اضافه شدن ویژگی زیرنویس خودکار به توییتر؛ اما با یک باگ بزرگ!

روز گذشته توییتر یک قابلیت جدید را به طور آزمایشی اضافه کرده است که بر اساس آن به ویدیوهای منتشر شده در این برنامه زیرنویس خودکار اضافه می‌شود. زیرنویس خودکار ویدئو، هم‌اکنون در اپلیکیشن توئیتر هماهنگ با سیستم عامل اندروید و iOS و وب کلاینت وجود دارد.

بنابراین وقتی در تلفن همراهتان شروع به تماشای ویدئوی بی صدا در توئیتر می‌کنند زیرنویس به طور خودکار حاضر می‌شود. می‌توانید زیرنویس‌ها را به گونه‌ای پیکربندی کنید که حتی بعد از افزایش صدای دستگاه‌تان، فعال بمانند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی توئیتر، این قابلیت تنها برای ویدئوهایی که به تازگی بارگذاری شده‌اند فعال شده و زیرنویس خودکار به تصاویری که پیش از دیروز در توئیتر منتشر شده بودند اضافه نمی‌شود.

باگ قابلیت زیرنویس خودکار توییتر چیست؟

باگ بزرگ این قابلیت توئیتر عدم امکان ویرایش زیرنویس‌ها است. یعنی اگر واژگانی که در زیرنویس ویدئوها استفاده می‌شود اشتباه باشد کاربران نمی‌توانند آن را اصلاح کنند و یا حتی راخی برای گزارش زیرنویس‌های نادرست وجود ندارد.

همچنین کاربران توئیتر معتقدند اگرچه ویژگی زیرنویس خودکار سرویسی مطلوب برای ارتقای تعامل اعضای این شبکه اجتماعی است اما مدیران توئیتر چارچوب مشخصی برای اجرای آن تعریف نکرده و عدم هماهنگی این ویژگی با ویدئوهای قدیمی می‌تواند به‌جای جلب نظر کاربران اثر منفی داشته باشد.

توئیتر در عرضه سرویس‌های بدون کاربرد، سابقه طولانی دارد! پیش‌تر نیز قابلیت‌هایی به برنامه خود اضافه کرده بود که مورد توجه کاربران قرار نگرفت. مثلا سال گذشته این شبکه اجتماعی اقدام به معرفی ویژگی توئیت صوتی بدون ارائه ابزارهای پشتیبانی کرد. این قابلیت در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به‌شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و توئیتر مجبور شد آن را اصلاح کند.

همچنین بخوانید: توییتر به اشتباه حساب ۱۲ کاربر را حذف کرد | گزارش های دروغ کار دست توییتر داد

منبع: آنا

ارسال نظر