حذف پیام های واتس‌اپ تا یک ساعت پس از ارسال سرانجام ممکن شد

رسانه کلیک - شبکه های اجتماعی و پیام رسان های زیادی در بازار وجود دارند. واتس‌اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها بوده که کاربران زیادی دارد. به تازگی ویژگی جدیدی به این پیام رسان اضافه شده که به کاربر اجازه حذف پیام واتس‌اپ را حتی یک ساعت پس از ارسال آن می دهد.

حذف پیام های واتس‌اپ تا یک ساعت پس از ارسال سرانجام ممکن شد

پیام رسان واتس‌اپ به تازگی بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. پس از نصب این آپدیت کاربران می توانند پیام هایی را که حتی بیش از یک ساعت از ارسال آن ها زمان گذشته است را نیز حذف کنند. این ویژگی در برخی پیام رسان های دیگر موجود در بازار همانند تلگرام نیز وجود دارد.

واتس‌اپ در ماه اکتبر یک ویژگی جدید را به برنامه خود اضافه کرد. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانستند پیام های خود را تا 7 دقیقه پس از ارسال آن حذف کنند. حال واتس اپ این ویژگی خود را بهبود بخشیده است. در حال حاضر کاربران می توانند اقدام به حذف پیام واتس‌اپ تا یک ساعت و هشت دقیقه بعد از ارسال آن کنند ( چطور اکانت واتس‌اپ خود را در 5 مرحله حذف کنیم؟ ).

بسیاری از کاربران در ماه اکتبر به این موضوع که چرا کاربران تنها 7 دقیقه بعد از ارسال پیام های خود قادر به حذف آن ها هستند، معترض بودند. با دریافت این بروزسانی جدید نگرانی کاربران بابت ارسال پیام های اشتباهی رفع خواهد شد چرا که تا یک ساعت دارند مهلت که آن را پاک کنند.

حذف پیام واتس‌اپ یک فرآینده بسیار ساده است. برای انجام این کار باید دست خود را بر روی پیام ارسالی نگه دارید تا چند گزینه در اختیار شما قرار بگیرد. در این گزینه ها دنبال عبارت «Delete» و سپس «Delete for Everyone» باشید. با انتخاب این گزینه پیام ارسالی شما حذف می شود.

برخلاف پیام رسانی همانند تلگرام که با حذف پیام ارسالی نشانه ای از آن باقی نمی ماند، حذف پیام واتس‌اپ چنین قابلیتی ندارد و عبارتی با مضمون «این پیام پاک شده است» برای دیگر کاربران به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر