ویرو را بر روی گوشی خود نصب نکنید!

رسانه کلیک - اپلیکیشن ویرو (Vero) یک شبکه اجتماعی برای تلفن‌های هوشمند بوده که مدتی است به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافته است. با وجود قابلیت‌های جالب موجود در این اپ، نکات منفی هم درباره آن وجود داشته که شما را از نصب ویرو منصرف می‌کنند. در این مطلب شما را با تمامی این موارد بیشتر آشنا می‌کنیم.

ویرو را بر روی گوشی خود نصب نکنید!

اپلیکیشن ویرو شباهت زیادی به اینستاگرام داشته و قابلیت‌های متنوع‌تری را به کاربر ارایه می‌دهد. در این شبکه اجتماعی می‌توانید افراد دیگر را در گروه‌های تقسیم بندی شده به لیست دوستان خود اضافه کنید، پیشنهادات خود را در رابطه با موارد مختلفی مانند موزیک و کتاب به صورت اختصاصی با دیگران به اشتراک بگذارید و به پست‌ها بر اساس الگوریتم زمانی دسترسی داشته باشید. ( هر آنچه باید در رابطه با اپلیکیشن Vero بدانید! )

با وجود تمامی این ویژگی‌های کاربردی موجود در Vero اشکالاتی هم در آن یافت شده که شاید با در نظر گرفتن‌شان، از این که اپلیکیشن Vero را در تلفن هوشمند خود به صورت نصب شده داشته باشید، پشیمان ‌کنند. در ادامه با اشاره به نکات منفی موجود در این برنامه، به شما می‌گوییم که چرا ویرو ارزش نصب کردن بر روی تلفن‌ هوشمند را ندارد. ( آموزش ساخت اکانت در Vero؛ رقیب جدی اینستاگرام )

باگ، باگ و باز هم باگ

ویرو بر خلاف آنچه اکثر کابران فکر می‌کنند، از قدمت بالایی برخوردار بوده و یک اپلیکیشن تازه ساخته شده نیست که همین موضوع نشان دهنده تجربه زیاد این اپ بوده و انتظارات ما را بالا برده است. اما متاسفانه با این وجود در حین کار با اپلیکشن، باگ‌های زیادی در بخش‌های مختلف در انتظار کاربر بوده و بزرگ‌ترین نکته منفی این اپ را می‌سا‌زند.

با کمی گشت و گذار در ویرو به راحتی متوجه باگ و کندی در این اپلیکیشن می‌شوید؛ به طوری که در طی استفاده، بارها پیغام متوقف شدن برنامه برای‌تان نمایش داده می‌شود. برای مثال هنگامی که می‌خواهید از بخش ارسال پست، کتابی را به دنبال کنندگان‌تان پیشنهاد دهید، در برخی دستگاه‌ها با فورس کلوز شدن اپ مواجه می‌شوید. در طی این مدت که از ویرو استفاده کردیم، هیچ وقت نتوانستیم از قابلیت پیشنهاد کتاب آن استفاده کنیم. چنین مشکلاتی در دیگر بخش‌های ویرو هم بسیار مشاهده شده که اصلا قابل چشم پوشی نیستند.

ویرو

علاوه بر این‌ها گزارشاتی هم درباره تداخل در نصب اپلیکیشن بر روی برخی دستگاه‌ها به گوش رسیده که به همان وجود باگ در آن مربوط می‌شود.

با وجود نصب جدیدترین نسخه از ویرو، همچنان مشکلات وجود باگ و فورس کلوزهای متعدد در آن یافت شده و هنوز نمی‌دانیم توسعه دهنده آن چه تعبیری برای رفع این موارد اندیشیده است. به هر حال با توجه به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم حداقل در حال حاضر، نصب این اپلیکیشن را فراموش کنید و پس از معرفی نسخه جدید بدون باگ، به داشتن ویرو بر روی تلفن هوشمند خود فکر کنید.

ویرو تحمل این حجم بالا از کاربران را ندارد!

اپلیکیشن ویرو به دلیل ناشناخته بودن در ابتدا، با تعداد کم کاربران مواجه بود و اخیرا با تبلیغات بیشتر، تعداد دانلودهای بسیار زیادی برایش توسط استورهای مختلف در حال ثبت شدن است. با وجود این روند افزایشی، سرورهای ویرو تحمل تعداد بالای کاربران را نداشته و در بخش‌های مختلف اپ با مشکل کندی سرعت رو به رو می‌‌شوید. این کندی از همان ابتدای ثبت نام حساب کاربری خودش را نشان داده و در محیط اصلی اپ هم قابل مشاهده است.

ویرو

ویرو هنوز برای رفع کندی اپلیکیشنش اقدامی نکرده و در صورتی که بخواهید در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید، باید با این مشکل دست و پنجه نرم کنید.

خبری از قابلیت‌های جذاب استوری و لایو در ویرو نیست

یکی از اصلی‌ترین اهداف ویرو، جذب کاربران اینستاگرام بوده؛ به طوری که در این برنامه قابلیت‌هایی را می‌بینیم که در اینستاگرام هم وجود دارند. با این وجود قابلیت‌های جذاب و محبوبی در اینستاگرام وجود داشته که ویرو هنوز فاقد آن‌ها است. دو تا از این ویژگی‌ها استوری و لایو بوده که روزانه هزاران کاربر اینستاگرام از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین در صورتی که از طرفداران ارسال استوری و ضبط ویدیو‌های لایو هستید، ویرو پاسخگوی نیاز شما در این زمینه نخواهد بود.

ویرو

قابلیت‌های دیگری هم مانند فیلتر‌های چهره، فالو کردن هشتگ، ساخت اکانت تجاری و تعدادی دیگر از این موارد در اینستاگرام وجود داشته که ویرو حداقل در حال حاضر فاقد آن‌ها است.

رابط کاربری دشوار

رابط کاربری ویرو به صورتی طراحی شده که کار با آن را برای کاربر بسیار دشوار کرده است. برخلاف اینستاگرام که همه چیز در دسترس قرار گرفته، ویرو از این رویه استفاده نکرده و دسترسی به منوهای مختلف کمی وقتگیر است. حداقل مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا با این رابط کاربری خو بگیرید و با قابلیت‌های متعدد موجود در آن به طور کامل آشنا شوید.

ویرو

سخن پایانی

در این مطلب به نکاتی اشاره کردیم که با در نظر گرفتن‌شان شما را برای نصب اپلیکیشن ویرو دچار شک می‌کنند. ویرو اپلیکیشن سطح بالایی بوده و به راحتی پتانسیل تبدیل شدن به یک غول بزرگ در شبکه‌های اجتماعی را دارد، اما با وجود مشکلات موجود که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، نصب این اپ را فعلا پیشنهاد نمی‌کنیم. به هر حال باید منتظر آپدیت جدید ویرو بمانیم و بیبنیم که آیا سازندگانش مشکلات فعلی آن را برطرف می‌کنند، یا نه. ( چگونه اکانت خود را از شبکه اجتماعی Vero حذف کنیم؟ )

ویرو

نظر شما در رابطه با اپلیکیشن Vero و مشکلات آن چیست؟

ارسال نظر