قابلیت حذف پیام به زودی وارد اپلیکیشن فیس بوک می شود

رسانه کلیک - مارک زاکربرگ موسس بزرگ ترین شبکه اجتماعی در حال تست قابلیت حذف پیام در فیس بوک است و به زودی این ویژگی در دسترس عموم قرار می گیرد.

قابلیت حذف پیام به زودی وارد اپلیکیشن فیس بوک می شود

این خبر زمانی به بیرون درز پیدا کرد که کارمندان فیس بوک وقتی به چت های خود با مارک زاکربرگ مراجعه کردند، متوجه حذف برخی از پیام ها شدند. همین موضوع باعث شد تا آنها به قابلیت حذف پیام در فیس بوک که توسط مدیر این مجموعه در حال آزمایش است، پی ببرند.

مسئولان فیس بوک بعد از این اتفاق اعلام کردند که نسخه عمومی این قابلیت روی اپلیکیشن مسنجر به زودی ارائه می شود.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که پیامی را به اشتباه برای شخصی ارسال کنید و ناگهان متوجه این موضوع شوید؟ چنین اتفاقی مسلما برای خیلی از کاربران روی داده است. در حال حاضر، امکان حذف پیام در فیس بوک وجود ندارد. اما روز گذشته بر اساس حذف شدن برخی پیام ها از چت های کارمندان، مشخص شد که مارک زاکربرگ در حال تست این ویژگی است.

به نظر می رسد که تیم مدیریت این شبکه اجتماعی مدت زیادی است (حدودا چهار سال) که چنین قابلیتی را در اختیار دارند، اما تا به حال برای کاربران فعال نشده است.

این ویژگی مطمئنا به مذاق بسیاری از افزاد خوش خواهد آمد و در صورت اضافه شدن، احتمالا یکی از نقاط قوت فیس بوک به حساب بیاید.

مسئولان وبسایت یاد شده در مورد قابلیت حذف پیام در فیس بوک چنین گفتند:

ما درباره این قابلیت بارها بحث کرده ایم. کاربران ما از حالت Secret در این مدت بسیار استفاده کردند و بازخوردهای خوبی نیز از آن دریافت کردیم. در این حالت شما می توانید یک زمان مشخص را تنظیم نمایید و بعد از آن، پیام ها به صورت خودکار حذف می شوند. ما قصد داریم تا ویژگی حذف پیام در فیس بوک را گسترش دهیم که مسلما مدتی زمان خواهد برد. تا وقتی که این قابلیت به صورت کامل راه اندازی شود، ما دیگر پیام هیچ یک از پرسنل را پاک نخواهیم کرد. این ویژگی باید زودتر از این راه اندازی می شد و ازین بابت عذرخواهی می کنیم.

این موضوع مسلما شک و شبهاتی را مطرح می کند که آیا باز هم رازهای دیگری درون اپلیکیشن مسنجر وجود دارد و اگر پرسنل این مجموعه موفق به کشف چنین قابلیتی نمی شدند، آیا می توانستیم شاهد اضافه شدن آن به نسخه عمومی باشیم؟

ارسال نظر